Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har økt både lamictal og wellbutrin. Nå sliter jeg med hodepine hver dag. Kan det komme av dette? Jeg tar ibux 400 mg 4 ganger om dagen,men vil helst bli kvitt hodepinen på naturlig måte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både på Lamictal og Wellbutrin er hodepine en svært vanlig bivirkning ifølge felleskatalogen.no

Skrevet

Både på Lamictal og Wellbutrin er hodepine en svært vanlig bivirkning ifølge felleskatalogen.no

Søren klype. Må jeg leve med dette her og bli storforbruker av hodepinetabletter?

Skrevet

Søren klype. Må jeg leve med dette her og bli storforbruker av hodepinetabletter?

Huff da. Det er jo i så fall veldig synd for deg...for håpe det kommer av noe annet...

Skrevet

Huff da. Det er jo i så fall veldig synd for deg...for håpe det kommer av noe annet...

Takk for svar! Jeg får vel bare håpe på snarlig bedring.

Skrevet

Takk for svar! Jeg får vel bare håpe på snarlig bedring.

Ja, god bedring !

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, vær forsiktig med magen med tanke på magesår ifm Ibux. Kanskje du burde bytte litt på med Paracet.

Skrevet

Ja, vær forsiktig med magen med tanke på magesår ifm Ibux. Kanskje du burde bytte litt på med Paracet.

Ja, det kan jeg skrive under på. Paracet har null magebroblemer kontra Ibux (som i værste fall kan gi magesår).

ethodeforan
Skrevet

Er det lenge siden du økte da?

Merket litt hodepine da jeg økte på Lamictal og Wellbutrin men det var forbigående.. Gikk fort over!

Men er det så ille at du må ta smertestillende i hytt og pine, ville jeg kanskje snakket med fastlegen eller den som skriver ut medisiner til deg :)

Skrevet

Er det lenge siden du økte da?

Merket litt hodepine da jeg økte på Lamictal og Wellbutrin men det var forbigående.. Gikk fort over!

Men er det så ille at du må ta smertestillende i hytt og pine, ville jeg kanskje snakket med fastlegen eller den som skriver ut medisiner til deg :)

Å takk. Kanskje det er over i morgen. Sitter her og synes synd på meg selv :-) Jeg tror det er to uker siden jeg økte men jeg er ikke helt sikker. Dårlig hukommelse.

Gjest minnah
Skrevet

Man kan få hodepine av å være avhengig av hodepinetabletter også.. :-(

Skrevet

Man kan få hodepine av å være avhengig av hodepinetabletter også.. :-(

Kan man? Det visste jeg ikke. På tide å ta en prat med behandler

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...