Gondor Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Jeg har økt både lamictal og wellbutrin. Nå sliter jeg med hodepine hver dag. Kan det komme av dette? Jeg tar ibux 400 mg 4 ganger om dagen,men vil helst bli kvitt hodepinen på naturlig måte. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Både på Lamictal og Wellbutrin er hodepine en svært vanlig bivirkning ifølge felleskatalogen.no 0 Siter
Gondor Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Skrevet 20. mars 2012 Både på Lamictal og Wellbutrin er hodepine en svært vanlig bivirkning ifølge felleskatalogen.no Søren klype. Må jeg leve med dette her og bli storforbruker av hodepinetabletter? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Søren klype. Må jeg leve med dette her og bli storforbruker av hodepinetabletter? Huff da. Det er jo i så fall veldig synd for deg...for håpe det kommer av noe annet... 0 Siter
Gondor Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Skrevet 20. mars 2012 Huff da. Det er jo i så fall veldig synd for deg...for håpe det kommer av noe annet... Takk for svar! Jeg får vel bare håpe på snarlig bedring. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Takk for svar! Jeg får vel bare håpe på snarlig bedring. Ja, god bedring ! 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Søren klype. Må jeg leve med dette her og bli storforbruker av hodepinetabletter? Ja, vær forsiktig med magen med tanke på magesår ifm Ibux. Kanskje du burde bytte litt på med Paracet. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Ja, vær forsiktig med magen med tanke på magesår ifm Ibux. Kanskje du burde bytte litt på med Paracet. Ja, det kan jeg skrive under på. Paracet har null magebroblemer kontra Ibux (som i værste fall kan gi magesår). 0 Siter
ethodeforan Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Er det lenge siden du økte da? Merket litt hodepine da jeg økte på Lamictal og Wellbutrin men det var forbigående.. Gikk fort over! Men er det så ille at du må ta smertestillende i hytt og pine, ville jeg kanskje snakket med fastlegen eller den som skriver ut medisiner til deg 0 Siter
Gondor Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Skrevet 20. mars 2012 Er det lenge siden du økte da? Merket litt hodepine da jeg økte på Lamictal og Wellbutrin men det var forbigående.. Gikk fort over! Men er det så ille at du må ta smertestillende i hytt og pine, ville jeg kanskje snakket med fastlegen eller den som skriver ut medisiner til deg Å takk. Kanskje det er over i morgen. Sitter her og synes synd på meg selv :-) Jeg tror det er to uker siden jeg økte men jeg er ikke helt sikker. Dårlig hukommelse. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Man kan få hodepine av å være avhengig av hodepinetabletter også.. :-( 0 Siter
Gondor Skrevet 20. mars 2012 Forfatter Skrevet 20. mars 2012 Man kan få hodepine av å være avhengig av hodepinetabletter også.. :-( Kan man? Det visste jeg ikke. På tide å ta en prat med behandler 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Kan man? Det visste jeg ikke. På tide å ta en prat med behandler http://nhi.no/forside/nar-medisinen-gir-hodepine-34904.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.