Gå til innhold

Barnemishandling

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Hvorfor ble innlegget slettet, det jeg skrev og som noen svarte på ?

Jeg finner det ikke ?

Videoannonse
Annonse
Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg skrev at jeg syns det var en bra dag at Christiffer Kihle sin mor mistet omsorgen for barna, da hun er medskyldig, osv....

Hva var galt med det?

Skrevet

Fordi du kan ikke offentliggjøre bilder og navn på personer når det ikke engang har kommet ut i det vanlige media..

Derfor.

Madelenemie
Skrevet

Fordi du kan ikke offentliggjøre bilder og navn på personer når det ikke engang har kommet ut i det vanlige media..

Derfor.

Hei!

Det var det ikke jeg som gjorde, jeg la bare inn en link til ringerike blad, alle som vil kan søke på hans far og få opp bilde og navn det er vel ingen hemmelighet.

Det er jo synd man ikke tåler å få gjengitt avisreportasjer.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det var det ikke jeg som gjorde, jeg la bare inn en link til ringerike blad, alle som vil kan søke på hans far og få opp bilde og navn det er vel ingen hemmelighet.

Hei!

Jeg mente stefar ikke far.

mariaflyfly
Skrevet

Hei!

Media har ikke offentliggjort verken navn eller bilder av Christoffer sine foreldre eller stefar, da er det ufint å legge det ut på et offentlig nettsted som Doktoronline. Slik er alltid deres policy.

For min del kan fyren gjerne rulles i tjære og fjær, altså. Man kan selvfølgelig spørre seg om disse menneskene fortjener å bli beskytta. Men det er altså slik at man ikke skriver navn eller legger ut bilder når de fortsatt er anonyme i media.

Madelenemie
Skrevet

Media har ikke offentliggjort verken navn eller bilder av Christoffer sine foreldre eller stefar, da er det ufint å legge det ut på et offentlig nettsted som Doktoronline. Slik er alltid deres policy.

For min del kan fyren gjerne rulles i tjære og fjær, altså. Man kan selvfølgelig spørre seg om disse menneskene fortjener å bli beskytta. Men det er altså slik at man ikke skriver navn eller legger ut bilder når de fortsatt er anonyme i media.

Hei!

Men de er ikke anonyme!

Det ligger jo bilde og navn på dem mange steder på nettet?

Skrevet

Jeg helle har selfølgelig ikke noe til overs for slike mennesker...men sånn er systemet.

Skrevet

Hei!

Men de er ikke anonyme!

I 2009 ja....

mariaflyfly
Skrevet

Hei!

Men de er ikke anonyme!

Jeg har ikke sett det noe sted før du la det ut.

Legg merke til at verken VG, Dagbladet, Aftenposten, Nettavisen eller NRK har publisert navn eller bilde.

Madelenemie
Skrevet

I 2009 ja....

Hei!

Ja og i 2005 ble han drept, så alle som vil vet jo deres navn.

Media har jo sørget for det!

Til og med adressen deres i Sandefjord, på campingplassen tror jeg stod ganske uanonymt på Dagbladet sine hjemmesider, ligger vel der fremdeles.

Ja hva skal man med det? Se hvordan en barnemishandler ser ut og bli kvalm, men det hender altså at mennesker må se for kan ikke tro og tenke at noen kan gjøre så grufulle ting.

Uansett slipper man lovløse tilstander de fikk straff disse to, men mange går altså fri, det var egentlig det som er så rystende.

Og snart er Morten Larsen fri og sikkert med ønske om å mishandle et annet barn, det ser jeg som min rett og informere andre om.

Madelenemie
Skrevet

Jeg har ikke sett det noe sted før du la det ut.

Legg merke til at verken VG, Dagbladet, Aftenposten, Nettavisen eller NRK har publisert navn eller bilde.

Hei!

Nei men ringerike blad har.

Det er bare å gjøre et søk på nyttårsbarnet 2009.

Problemet er at de ikke trodde de skulle bli stilt til ansvar.

Skrevet

Hei!

Til og med adressen deres i Sandefjord, på campingplassen tror jeg stod ganske uanonymt på Dagbladet sine hjemmesider, ligger vel der fremdeles.

Ja hva skal man med det? Se hvordan en barnemishandler ser ut og bli kvalm, men det hender altså at mennesker må se for kan ikke tro og tenke at noen kan gjøre så grufulle ting.

Uansett slipper man lovløse tilstander de fikk straff disse to, men mange går altså fri, det var egentlig det som er så rystende.

Og snart er Morten Larsen fri og sikkert med ønske om å mishandle et annet barn, det ser jeg som min rett og informere andre om.

Jeg blir kvalm jeg også av slike mennesker. Men du har offentliggjort bilde og navn på disse før alle norske media har gjort det.

Det er i mot div. lover.

Madelenemie
Skrevet

Jeg blir kvalm jeg også av slike mennesker. Men du har offentliggjort bilde og navn på disse før alle norske media har gjort det.

Det er i mot div. lover.

Hei!

Hm ja så burde vel div blogger hjemmesider, og aviser fjerne informasjonen først, jeg har den jo kun fra norske internetsider.

Skrevet

Hei!

Hm ja så burde vel div blogger hjemmesider, og aviser fjerne informasjonen først, jeg har den jo kun fra norske internetsider.

Div.blogger osv. gjør nok noe ulovlig når de publiserer det, men de er ikke underlagt monitorering slik som her. Avisen du linket til offentliggjør ikke hvem de er, ingen ting i den gamle nyttårsbarnrepotasjen sier noe om deres tilknytning til Christopher-saken.

mariaflyfly
Skrevet

Hei!

Nei men ringerike blad har.

Det er bare å gjøre et søk på nyttårsbarnet 2009.

Problemet er at de ikke trodde de skulle bli stilt til ansvar.

Ja, men det er jo ingenting med den saken du linket til som henger sammen med Christoffer-saken!

mariaflyfly
Skrevet

Hei!

''og sikkert med ønske om å mishandle et annet barn, det ser jeg som min rett og informere andre om.''

Men du har ikke rett til å informere om dette på et offentlig nettsted som Doktoronline, og det er derfor innlegget ditt ble slettet.

Skrevet

Hei!

For å si det på en annen måte: i 2009 visste ingen at denne tragedien skulle eskalere og skje.

Når du legger fram bilde og navn av disse overgriperene, vil alle se og i nærmiljøet se at - ja dette var disse ja...

Dette er ikke lov.

Å offentlitgegjøre kriminelle har strenge lovregler. I 2009 var ikke disse mistenkt for noe.

Tenk den selv: hvis du var mistenkt for noe alvorlig (og du visste at du var uskyldig) - ville du da likt bilde og navn av deg med en gang ??

Skrevet

Hei!

Jeg skrev at jeg syns det var en bra dag at Christiffer Kihle sin mor mistet omsorgen for barna, da hun er medskyldig, osv....

Hva var galt med det?

Ingenting galt med det....

Madelenemie
Skrevet

For å si det på en annen måte: i 2009 visste ingen at denne tragedien skulle eskalere og skje.

Når du legger fram bilde og navn av disse overgriperene, vil alle se og i nærmiljøet se at - ja dette var disse ja...

Dette er ikke lov.

Å offentlitgegjøre kriminelle har strenge lovregler. I 2009 var ikke disse mistenkt for noe.

Tenk den selv: hvis du var mistenkt for noe alvorlig (og du visste at du var uskyldig) - ville du da likt bilde og navn av deg med en gang ??

Hei!

De er ikke mistenkte, de er dømt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...