ethodeforan Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Christopher saken som er i media om dagen.. Moren blir IQ testet, og det nevnes såvidt at moren kan ligge på rundt 90 ? Hva vil dette si i praksis ? Er man ikke kapabel til å ta en beslutning ? 0 Siter
Gjest Kveldsvakta Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 http://www.no.iqtester.eu/artikler-om-iq/iq-verdiniva.html 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. mars 2012 Skrevet 20. mars 2012 Dette betyr at hun er innenfor normal intelligensnivå. Hun er dermed fullt i stand til å vurdere og ta korrekte beslutninger. 0 Siter
ethodeforan Skrevet 21. mars 2012 Forfatter Skrevet 21. mars 2012 Dette betyr at hun er innenfor normal intelligensnivå. Hun er dermed fullt i stand til å vurdere og ta korrekte beslutninger. Synes heller ikke det var så lavt. Men nyhetene fremstillte saken om hennes IQ som at hun hadde veldig lav IQ,og ikke veldig intelligent.. ble vist et eksempel på en test dem hadde utført,psykolog, hvor hun hadde havnet i nedre del,som at henne var smått tilbakestående. Derfor ble jeg sittende å lure på hva det ville si. Så på linken som ble lagt ut.. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 21. mars 2012 Skrevet 21. mars 2012 Synes heller ikke det var så lavt. Men nyhetene fremstillte saken om hennes IQ som at hun hadde veldig lav IQ,og ikke veldig intelligent.. ble vist et eksempel på en test dem hadde utført,psykolog, hvor hun hadde havnet i nedre del,som at henne var smått tilbakestående. Derfor ble jeg sittende å lure på hva det ville si. Så på linken som ble lagt ut.. ''IQ som at hun hadde veldig lav IQ,og ikke veldig intelligent.. ble vist et eksempel på en test dem hadde utført,psykolog, hvor hun hadde havnet i nedre del,som at henne var smått tilbakestående. Derfor ble jeg sittende å lure på hva det ville si. Så på linken som ble lagt ut..'' Tilbakestående er å overdrive, men 90 ligger under gjennomsnittet. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 90-110 er helt normalt.Når dyr klarer å ta vare på sine unger bør ogso dumme mennesker kunne det.Morsinstinkt har ikke noe med iq å gjøre. Man kan godt være psykopat,dårlig far og ha en IQ på 130+.Du er alikevel en dårlig far! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.