Gå til innhold

117 i IQ den schizofrene hjernen reparerer seg

Anbefalte innlegg

serenity777
Skrevet

Jeg tok en seriøs og laaang iq test og fikk 117. Det gjorde meg glad. Når jeg tok nevropsykiatrisk test scoret jeg lavt på allt unntatt språk. Jeg har følt meg kvikkere i hodet i det siste, så tror nok mye av IQ og evner har noe med dagsformen og gjøre også.

Hvis noen andre har lyst til å ta testen er den her:

http://illvit.no/iqtest

Gjest sldkj
Skrevet

130 her, men hadde nok havnet over om jeg hadde vært uthvilt OG tatt meg litt bedre tid ;)

Så bra at hjernen reparerer seg!

Gjest HHP58
Skrevet

120 i et surrete og ukonsentrert nattehue.

Har skoret alt mellom 110 og 127,men lurer nå på om jeg har asberger eller ADHD.Skulle gjerne hatt prøvd ritalin for å se om jeg roer meg eller bli hyper.Blir altid veldig hyper av sukker,om det er i cola eller de 500 gram jeg stappet i meg for 2 timer siden.Med snart 1,5 liter cola har jeg svevd på en høy energisky i over 2 timer nå og går vel inn for landing snart.

Gleder meg til at jeg i en medisinert og uthvilt tilstand kl 13 en dag skal ta en test og få 125-140.Gleder meg.

Får man 127 på en engelsk test tilsvarer det et høyere score på en norsk test,eller er språk uvedkommende for en iq test?

Just wanna know.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...