Gjest OL Skrevet 27. oktober 2001 Skrevet 27. oktober 2001 Hva er TENTATIV diagnose? Hysteria? Intoxicatio? Hva er INTOKSIKASJON?Dysrytmi frontalt (EKG)? Hva er diagnosen :INTOXICATIO ACUTA? Hva er dermititt?Exudasjon? Takk. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. oktober 2001 Skrevet 27. oktober 2001 Hva er TENTATIV diagnose? Foreløpig diagnose. En diagnose som settes like etter innleggelsen. Hysteria? En dramatiserende måte å være på. En gjør mye ut av lite. Snakker i overskrifter (Se&Hør - stilen) Intoxicatio? Hva er INTOKSIKASJON? Forgiftning først på latin og så på "norsklatin". Hva er diagnosen :INTOXICATIO ACUTA? Akutt forgiftning. Dysrytmi frontalt (EKG)? En forandret rytme hjerneaktiviteten i fremre del av hjenen. Hva dette innebærer i ditt tilfelle kan jeg ikke si. Hva er dermatitt? Betennelse i huden/utslett. Det er væskende (exudasjon). 0 Siter
Gjest OL Skrevet 27. oktober 2001 Skrevet 27. oktober 2001 Hva er TENTATIV diagnose? Foreløpig diagnose. En diagnose som settes like etter innleggelsen. Hysteria? En dramatiserende måte å være på. En gjør mye ut av lite. Snakker i overskrifter (Se&Hør - stilen) Intoxicatio? Hva er INTOKSIKASJON? Forgiftning først på latin og så på "norsklatin". Hva er diagnosen :INTOXICATIO ACUTA? Akutt forgiftning. Dysrytmi frontalt (EKG)? En forandret rytme hjerneaktiviteten i fremre del av hjenen. Hva dette innebærer i ditt tilfelle kan jeg ikke si. Hva er dermatitt? Betennelse i huden/utslett. Det er væskende (exudasjon). Tusen takk for raskt svar.Dette har noe med et selvmordforsøk å gjøre med å ta overdose av tabletter da jeg var 10 år gammel.(for 35 år siden).Men jeg overlevde.Takk igjen for svaret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.