Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som fører en logg over stemninger? Jeg har fått beskjed av psykiateren om å føre en stemningslogg de neste 3 ukene slik at han kan finne ut av hvorfor jeg går så mye opp og ned. Det er greit, men er det noen her inne som fører stemningskart bare for egen del? Hva får dere i så fall ut av det?

Videoannonse
Annonse
Gjest ambrose
Skrevet

Jeg har ført en slik stemningsdagbok etter råd fra behandler. På den måten fikk jeg bekreftet at jeg (dessverre) har pms.

Skrevet

Jeg har ført en slik stemningsdagbok etter råd fra behandler. På den måten fikk jeg bekreftet at jeg (dessverre) har pms.

Jeg er heldigvis ikke plaget av pms, men tar det igjen på andre områder. Jeg skal være flink pike å gjennomføre den loggen.

Gjest ambrose
Skrevet

Jeg er heldigvis ikke plaget av pms, men tar det igjen på andre områder. Jeg skal være flink pike å gjennomføre den loggen.

Jeg også sliter med noen "emosjonelle stormer" uten at det har noen sammenheng med pms. Det er både vondt og slitsomt. Men jobber med saken og har kommet frem til ulike tiltak som jeg må jobbe knallhardt med for at det skal ha noen virkning.

Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å gjennomføre denne loggføringen. Dere kan finne ut mye på den måten og komme frem til tiltak for at du skal få det bedre.

ethodeforan
Skrevet

Gjorde det i tre mnders tid. Synes det var vanskelig,vite om man var. Opp eller normalen. Var hvertfall nyttig å begynne å tenke etter hvor man var... For meg er det lettere å se en oppstemt episode etterpå.. brukte moodtracker.com,alt føres inn på nett,lettvint. Kan jeg spørre hvilken psykiater du går til? Ettersom pål ikke var noe. Ser vi har mye til felles i forhold til medisiner og muligens diagnose..

Skrevet

Gjorde det i tre mnders tid. Synes det var vanskelig,vite om man var. Opp eller normalen. Var hvertfall nyttig å begynne å tenke etter hvor man var... For meg er det lettere å se en oppstemt episode etterpå.. brukte moodtracker.com,alt føres inn på nett,lettvint. Kan jeg spørre hvilken psykiater du går til? Ettersom pål ikke var noe. Ser vi har mye til felles i forhold til medisiner og muligens diagnose..

Lars Tanum

ethodeforan
Skrevet

Lars Tanum

beklager om jeg graver.

Prøve å lete på nettet, men var visst en del folk som dukket opp med navnet.

Hvor holder han til ?

Er så utrolig vanskelig å finne en bra psykiater som ikke koster en formue.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Lars Tanum

Da er du heldig. Bedre kan det ikke bli.

Kart: prøv emoods på android

Skrevet

beklager om jeg graver.

Prøve å lete på nettet, men var visst en del folk som dukket opp med navnet.

Hvor holder han til ?

Er så utrolig vanskelig å finne en bra psykiater som ikke koster en formue.

Smertemedisinsk institutt på Majorstuen. Husk at du må ha henvisning da!

Skrevet

Da er du heldig. Bedre kan det ikke bli.

Kart: prøv emoods på android

Ok. Takk.

Skrevet

Smertemedisinsk institutt på Majorstuen. Husk at du må ha henvisning da!

Han har kommunal avtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...