Gå til innhold

Vurderer å slutte.

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58
Skrevet

"Jeg er min egen værste fiende" og DOL er ikke min venn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger ikke slå det opp stort hver gang du vurdere ikke å være her en stund, det er bare å trekke seg rolig tilbake noen dager før du evt. er innom av og til. :o)

Gjest HHP58
Skrevet

Du trenger ikke slå det opp stort hver gang du vurdere ikke å være her en stund, det er bare å trekke seg rolig tilbake noen dager før du evt. er innom av og til. :o)

Takk da vet jeg hva dere mener om meg.Godt du er erlig.

Skrevet

Altså - svaret mitt var høflig og hyggelig ment, ikke surt og vrangt. Og ærlig. Dette blir sikkert 4-5. gangen du annonserer din forsvinning herfra uten at du har gjort alvor av det.

Skrevet

Hva mener du egentlig med den kommentaren til Lillemus sitt innlegg? Hva forsøker du å uttrykke?

Skrevet

Hva mener du egentlig med den kommentaren til Lillemus sitt innlegg? Hva forsøker du å uttrykke?

Noen velger å tolke alt i verste mening, noe som slettes ikke var hensikten min med mitt svar. :o)

Skrevet

Noen velger å tolke alt i verste mening, noe som slettes ikke var hensikten min med mitt svar. :o)

Jeg synes din kommentar var helt ok og lurer oppriktig hva han mener å kunne lese ut av den.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Om du vil slutte, er dette ditt valg. Du trenger ikke drøfte det her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...