Gjest HHP58 Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 "Jeg er min egen værste fiende" og DOL er ikke min venn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Du trenger ikke slå det opp stort hver gang du vurdere ikke å være her en stund, det er bare å trekke seg rolig tilbake noen dager før du evt. er innom av og til. ) 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Du trenger ikke slå det opp stort hver gang du vurdere ikke å være her en stund, det er bare å trekke seg rolig tilbake noen dager før du evt. er innom av og til. ) Takk da vet jeg hva dere mener om meg.Godt du er erlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Takk da vet jeg hva dere mener om meg.Godt du er erlig. Altså - svaret mitt var høflig og hyggelig ment, ikke surt og vrangt. Og ærlig. Dette blir sikkert 4-5. gangen du annonserer din forsvinning herfra uten at du har gjort alvor av det. 0 Siter
frosken Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Takk da vet jeg hva dere mener om meg.Godt du er erlig. Hva mener du egentlig med den kommentaren til Lillemus sitt innlegg? Hva forsøker du å uttrykke? 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Hva mener du egentlig med den kommentaren til Lillemus sitt innlegg? Hva forsøker du å uttrykke? Noen velger å tolke alt i verste mening, noe som slettes ikke var hensikten min med mitt svar. ) 0 Siter
frosken Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Noen velger å tolke alt i verste mening, noe som slettes ikke var hensikten min med mitt svar. ) Jeg synes din kommentar var helt ok og lurer oppriktig hva han mener å kunne lese ut av den. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Om du vil slutte, er dette ditt valg. Du trenger ikke drøfte det her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.