Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kjip time hos psykiater. Trengte timen og gledet meg til den. Så ble jeg så deprimert da jeg tenkte over livssituasjonen min at jeg bare satt og klaget og var stum om hverandre. Han synes dette har pågått lenge nå og skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer videre - for han mener jeg har så mye ressurser og er så intelligent. Hallo? det er jo nettopp derfor jeg går dit da... For jeg kommer ikke videre...

Hvor begynne å jobbe med å komme videre når jeg ikke vet hvordan..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du videre? Opplever du deg som klar til å gå videre? I blant kan vi desperat ønsker å gå videre mens vi nekter(bevisst/ubevisst) å gi slipp på det som hindrer oss i å gjøre det. Jeg spør fordi jeg ikke kjenner historien din annet enn et glimt her og der.

Skrevet

Jeg tror ikke du kommer deg videre før du gjør alvor av å forlate eksen (eller hva han nå blir egentlig) og gå videre på egenhånd.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

''Hvor begynne å jobbe med å komme videre når jeg ikke vet hvordan''

Du vet dette i teorien nå. Det har du blitt fortalt flere ganger. Det er praksisen det skorter på og det kan ingen dolere hjelpe deg med. Ingen psykiatere heller.

mariaflyfly
Skrevet

''Hvor begynne å jobbe med å komme videre når jeg ikke vet hvordan''

Du vet dette i teorien nå. Det har du blitt fortalt flere ganger. Det er praksisen det skorter på og det kan ingen dolere hjelpe deg med. Ingen psykiatere heller.

Amen!

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Litt "på stedet hvil" her og, ikke gøy når ting stagnerer. Verste som er det faktisk!

Håper du kommer deg videre snart :)

Gjest Ladytron
Skrevet

Kjenner meg litt igjen jeg også... Har endelig satt i gang en prosess (seks-tolv måneder for sent), men det er vanskelig og det tar tid.

Håper det ordner seg for deg snart.

Skrevet

Vil du videre? Opplever du deg som klar til å gå videre? I blant kan vi desperat ønsker å gå videre mens vi nekter(bevisst/ubevisst) å gi slipp på det som hindrer oss i å gjøre det. Jeg spør fordi jeg ikke kjenner historien din annet enn et glimt her og der.

Ja, jeg vil videre. Får det bare ikke til... Kanskje fordi jeg opplever meg som deprimert til tider.

Skrevet

Litt "på stedet hvil" her og, ikke gøy når ting stagnerer. Verste som er det faktisk!

Håper du kommer deg videre snart :)

Takk det samme :)

Skrevet

Kjenner meg litt igjen jeg også... Har endelig satt i gang en prosess (seks-tolv måneder for sent), men det er vanskelig og det tar tid.

Håper det ordner seg for deg snart.

Ja, men hvor mye tid skal være grå og trist... Takk det samme til deg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...