huuff Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Har hatt en kjip time hos psykiater. Trengte timen og gledet meg til den. Så ble jeg så deprimert da jeg tenkte over livssituasjonen min at jeg bare satt og klaget og var stum om hverandre. Han synes dette har pågått lenge nå og skjønner ikke hvorfor jeg ikke kommer videre - for han mener jeg har så mye ressurser og er så intelligent. Hallo? det er jo nettopp derfor jeg går dit da... For jeg kommer ikke videre... Hvor begynne å jobbe med å komme videre når jeg ikke vet hvordan.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Vil du videre? Opplever du deg som klar til å gå videre? I blant kan vi desperat ønsker å gå videre mens vi nekter(bevisst/ubevisst) å gi slipp på det som hindrer oss i å gjøre det. Jeg spør fordi jeg ikke kjenner historien din annet enn et glimt her og der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Jeg tror ikke du kommer deg videre før du gjør alvor av å forlate eksen (eller hva han nå blir egentlig) og gå videre på egenhånd. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Hvor begynne å jobbe med å komme videre når jeg ikke vet hvordan'' Du vet dette i teorien nå. Det har du blitt fortalt flere ganger. Det er praksisen det skorter på og det kan ingen dolere hjelpe deg med. Ingen psykiatere heller. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Hvor begynne å jobbe med å komme videre når jeg ikke vet hvordan'' Du vet dette i teorien nå. Det har du blitt fortalt flere ganger. Det er praksisen det skorter på og det kan ingen dolere hjelpe deg med. Ingen psykiatere heller. Amen! 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Litt "på stedet hvil" her og, ikke gøy når ting stagnerer. Verste som er det faktisk! Håper du kommer deg videre snart 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Kjenner meg litt igjen jeg også... Har endelig satt i gang en prosess (seks-tolv måneder for sent), men det er vanskelig og det tar tid. Håper det ordner seg for deg snart. 0 Siter
huuff Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Skrevet 26. mars 2012 Vil du videre? Opplever du deg som klar til å gå videre? I blant kan vi desperat ønsker å gå videre mens vi nekter(bevisst/ubevisst) å gi slipp på det som hindrer oss i å gjøre det. Jeg spør fordi jeg ikke kjenner historien din annet enn et glimt her og der. Ja, jeg vil videre. Får det bare ikke til... Kanskje fordi jeg opplever meg som deprimert til tider. 0 Siter
huuff Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Skrevet 26. mars 2012 Litt "på stedet hvil" her og, ikke gøy når ting stagnerer. Verste som er det faktisk! Håper du kommer deg videre snart Takk det samme 0 Siter
huuff Skrevet 26. mars 2012 Forfatter Skrevet 26. mars 2012 Kjenner meg litt igjen jeg også... Har endelig satt i gang en prosess (seks-tolv måneder for sent), men det er vanskelig og det tar tid. Håper det ordner seg for deg snart. Ja, men hvor mye tid skal være grå og trist... Takk det samme til deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.