Gjest Swifts Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Send dem ut med første fly alle sammen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Hehe, du ønsker litt action i kveld skjønner jeg 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Hehe, du ønsker litt action i kveld skjønner jeg Er visst samme hva en skriver her inne,blir visst action alikevell hehe 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Og ungene, som er født og oppvokst i Norge? Det er ikke så farlig med barn, kanskje? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Og ungene, som er født og oppvokst i Norge? Det er ikke så farlig med barn, kanskje? ''Og ungene, som er født og oppvokst i Norge? '' Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt! Noe annet er helt feil. Mange etniske nordmenn jeg ville sendt til et fjernt sted...! 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Og ungene, som er født og oppvokst i Norge? '' Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt! Noe annet er helt feil. Mange etniske nordmenn jeg ville sendt til et fjernt sted...! Nå er du slem med de som allerede bor et "fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Nå er du slem med de som allerede bor et "fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit! ;-) Med vennlig hilsen ''Nå er du slem med de som allerede bor et fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit!'' Selvfølgelig, men det finnes vel fremdeles plasser i verden hvor ingen bor:) Dit vil jeg sende dem! Jeg er da ingen sadist heller;)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Er visst samme hva en skriver her inne,blir visst action alikevell hehe Bare at enkelte ting lager _ekstra_ mye action 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Og ungene, som er født og oppvokst i Norge? '' Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt! Noe annet er helt feil. Mange etniske nordmenn jeg ville sendt til et fjernt sted...! ''Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt!'' At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt!'' At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner. Du har fatt i feil ende. For det første, like lite som man kan si at en kriminell handling skal være oppklart av politiet innen 2 uker, så kan man si at en asylsøknad skal være ferdigbehandlet innen X uker. Ikke i den virkelige verden, selv om det selvsagt er fint og populistisk for en valgkamp. For det andre, og mer fundamentalt, dette handler om UNGENES rettigheter, helt uavhengig av foreldrenes. Unger har nemlig rettigheter, de også! 0 Siter
Gjest folkeskolen Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Det vil undergrave hele asylinstituttet om ikke de som får avslag på asylsøknaden sin må reise hjem. Dette gjelder også familier med barn. 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 Det vil undergrave hele asylinstituttet om ikke de som får avslag på asylsøknaden sin må reise hjem. Dette gjelder også familier med barn. Det har ikke undergravd "hele asylinstituttet" i Sverige. Det vil heller ikke gjøre det i Norge. Og man tramper ikke på barns rettigheter bare for å statuere et eksempel. De ungene det er snakk om har bodd her hele livet, og det er ikke deres feil. 0 Siter
Maximia Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Nå er du slem med de som allerede bor et fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit!'' Selvfølgelig, men det finnes vel fremdeles plasser i verden hvor ingen bor:) Dit vil jeg sende dem! Jeg er da ingen sadist heller;)) Nei, så morsomme vi er i kveld. 0 Siter
Gjest fra bergen Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 ''Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt!'' At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner. ''At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner.'' Helt enig! Men her og nå gjelder det barn født i Norge, de er norske og skal bli! At loven bør endres, er jeg helt enig i, men det bør gjelde familier/enslige fra den dato, hvor en slik lov gjelder! Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset. ''De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset.'' Såååå kynisk:) Leste du ikke at det er lettere å kaste familier ut enn kriminelle? Håper du har god samvittighet! 0 Siter
Sør Skrevet 22. mars 2012 Skrevet 22. mars 2012 De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset. Enten du liker det eller ei, så teller altså barn som mennesker - og har egne rettigheter. Greit hvis du ikke vil ha dine, men la andre få ha deres. 0 Siter
Gjest freppedama Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 For fremtiden bør vi unngå å komme i en situasjon hvor barn av foreldre som får avslag likevel får bli i Norge lenge nok til at barna blir norske. Det bør settes en klar tidsfrist for retur. Utlendingsdirektoratet og politiet må få klare incitamenter i få fortgang i utsendelsene etter avslag på asylsøknad. 0 Siter
christensen1365381166 Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 ''At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner.'' Helt enig! Men her og nå gjelder det barn født i Norge, de er norske og skal bli! At loven bør endres, er jeg helt enig i, men det bør gjelde familier/enslige fra den dato, hvor en slik lov gjelder! Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først! ''Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først!'' Slike som Krekar? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 ''Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først!'' Slike som Krekar? ''Slike som Krekar?'' Definitivt! Og mange flere kriminelle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.