Gå til innhold

Asyksøkere som får barn i Norge for å få bli

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hehe, du ønsker litt action i kveld skjønner jeg :P

Gjest Melis36
Skrevet

Hehe, du ønsker litt action i kveld skjønner jeg :P

Er visst samme hva en skriver her inne,blir visst action alikevell hehe

Skrevet

Og ungene, som er født og oppvokst i Norge?

Det er ikke så farlig med barn, kanskje?

hidi, the scorpion
Skrevet

Og ungene, som er født og oppvokst i Norge?

Det er ikke så farlig med barn, kanskje?

''Og ungene, som er født og oppvokst i Norge? ''

Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt! Noe annet er helt feil.

Mange etniske nordmenn jeg ville sendt til et fjernt sted...!

Skrevet

Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt! Noe annet er helt feil.

Nå er du slem med de som allerede bor et "fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit!

;-)

Med vennlig hilsen

hidi, the scorpion
Skrevet

Nå er du slem med de som allerede bor et "fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit!

;-)

Med vennlig hilsen

''Nå er du slem med de som allerede bor et fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit!''

Selvfølgelig, men det finnes vel fremdeles plasser i verden hvor ingen bor:) Dit vil jeg sende dem!

Jeg er da ingen sadist heller;))

Gjest togli
Skrevet

Er visst samme hva en skriver her inne,blir visst action alikevell hehe

Bare at enkelte ting lager _ekstra_ mye action :P

christensen1365381166
Skrevet

''Er selvfølgelig norske, og skal bli boende i hjemlandet sitt!''

At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner.

Skrevet

At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner.

Du har fatt i feil ende.

For det første, like lite som man kan si at en kriminell handling skal være oppklart av politiet innen 2 uker, så kan man si at en asylsøknad skal være ferdigbehandlet innen X uker. Ikke i den virkelige verden, selv om det selvsagt er fint og populistisk for en valgkamp.

For det andre, og mer fundamentalt, dette handler om UNGENES rettigheter, helt uavhengig av foreldrenes. Unger har nemlig rettigheter, de også!

Gjest folkeskolen
Skrevet

Det vil undergrave hele asylinstituttet om ikke de som får avslag på asylsøknaden sin må reise hjem. Dette gjelder også familier med barn.

Skrevet

Det vil undergrave hele asylinstituttet om ikke de som får avslag på asylsøknaden sin må reise hjem. Dette gjelder også familier med barn.

Det har ikke undergravd "hele asylinstituttet" i Sverige.

Det vil heller ikke gjøre det i Norge. Og man tramper ikke på barns rettigheter bare for å statuere et eksempel. De ungene det er snakk om har bodd her hele livet, og det er ikke deres feil.

Skrevet

''Nå er du slem med de som allerede bor et fjernt sted"! De ønsker sikkert ikke den gruppen du vil sende dit!''

Selvfølgelig, men det finnes vel fremdeles plasser i verden hvor ingen bor:) Dit vil jeg sende dem!

Jeg er da ingen sadist heller;))

Nei, så morsomme vi er i kveld.

Gjest fra bergen
Skrevet

De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset.

hidi, the scorpion
Skrevet

''At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner.''

Helt enig!

Men her og nå gjelder det barn født i Norge, de er norske og skal bli!

At loven bør endres, er jeg helt enig i, men det bør gjelde familier/enslige fra den dato, hvor en slik lov gjelder!

Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først!

hidi, the scorpion
Skrevet

De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset.

''De oppfyller ikke krav om oppholdstillatelse i Norge. De skal følge lover og regler som alle andre. Foreldrene har trenert frivillig retur etter avslag om opphold. Når de blir skysset ut, bør barna være med på lasset.''

Såååå kynisk:)

Leste du ikke at det er lettere å kaste familier ut enn kriminelle?

Håper du har god samvittighet!

Skrevet

Enten du liker det eller ei, så teller altså barn som mennesker - og har egne rettigheter.

Greit hvis du ikke vil ha dine, men la andre få ha deres.

Gjest freppedama
Skrevet

For fremtiden bør vi unngå å komme i en situasjon hvor barn av foreldre som får avslag likevel får bli i Norge lenge nok til at barna blir norske. Det bør settes en klar tidsfrist for retur. Utlendingsdirektoratet og politiet må få klare incitamenter i få fortgang i utsendelsene etter avslag på asylsøknad.

christensen1365381166
Skrevet

''At man bruker barn kynisk for å sikre seg opphold bør ikke godtas. Gjør man slik som FrP vil og behandler søknaden innen tre måneder så vil man slippe slike situasjoner.''

Helt enig!

Men her og nå gjelder det barn født i Norge, de er norske og skal bli!

At loven bør endres, er jeg helt enig i, men det bør gjelde familier/enslige fra den dato, hvor en slik lov gjelder!

Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først!

''Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først!''

Slike som Krekar?

hidi, the scorpion
Skrevet

''Gode familier bør få bli, hiv ut de kriminelle først!''

Slike som Krekar?

''Slike som Krekar?''

Definitivt! Og mange flere kriminelle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...