Gå til innhold

nhd: uvitende fastleger

Anbefalte innlegg

Gjest ingelill
Skrevet

Jeg er lei meg i dag, og har sovet dårlig mange netter nå. Jeg driver som tidligere sagt og trapper opp lamictal, og i motsetning til deg, så er min fastlege stuck i at det skal være mellom 200 mg og 400 mg.

Jeg kjenner denne svake virkningen nå, og har sneket meg opp på 500 mg og har tenkt å gå på det i to uker. Hva ellers skal jeg gjøre enn å prøve dette ut slik at jeg i første omgang finner ut om dette er medisinen for meg? Jeg tror det er det. Har prøvd et utall av andre medisiner, og merker på en måte at noe skjer nå, men når en har så lav serumkonsentrasjon er det sikkert ikke så rart at virkningen er så som så.

Jeg må finne meg en lege eller psykiater som vil skrive ut dette, om jeg så skal gå til hver en privatpraktiserende psykiater i hele det ganske land. Jeg går til Kautokeino om jeg må, og jeg mener det. Alt jeg må ha er en lege som skriver ut til meg to ganger i året. Hvorfor søren meg skal det virke så vanskelig. Det er ikke så lett å skifte fastlege heller, uten å vite om han jeg kommer til har samme griller som den forrige.

Dette er kanskje litt dramatiserende, men jeg synes ikke det er det likevel. For jeg drømmer om et liv uten depresjon, og å komme meg ut i jobb igjen, og ingen uvitende fastlege skal få stoppe meg i det forsøket

Det forrige svaret du gav meg, har jeg levert i kopi til fastlegen min...

Hver så snill og gi meg et godt råd? Hva gjør jeg nå? _Hvem_ skal jeg gå til? Har du noe navn til meg eller forslag til hjelp om løsning? Spesielt på hele sørlandet eller vestlandet, men som sagt ellers i landet også?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Har du prøvd privatpraktiserende psykiatere?

Jeg kjenner en fantastisk en i Haugesund, men det er kanskje lit langt unna?

Gjest ingelill
Skrevet

Har du prøvd privatpraktiserende psykiatere?

Jeg kjenner en fantastisk en i Haugesund, men det er kanskje lit langt unna?

Nei, det er akkurat privatpraktiserende jeg tenker det er fornuftig å komme til, siden det sikkert ikke er så vanskelig å komme til da. Og jeg mente det når jeg sa jeg reiser land og strand for å komme til en. Det var ikke bare for dramatikkens skyld:o)Tror du at du kan fortelle meg hans navn?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er akkurat privatpraktiserende jeg tenker det er fornuftig å komme til, siden det sikkert ikke er så vanskelig å komme til da. Og jeg mente det når jeg sa jeg reiser land og strand for å komme til en. Det var ikke bare for dramatikkens skyld:o)Tror du at du kan fortelle meg hans navn?

Brekke, Bjørn B

Strandgata 94

5528 HAUGESUND

Telefon: 52 70 79 60

Gjest ingelill
Skrevet

Brekke, Bjørn B

Strandgata 94

5528 HAUGESUND

Telefon: 52 70 79 60

Tusen, tusen takk:o)o:)

Da håper jeg han har peilig på det jeg trenger. Kanskje jeg kan kjapt si hva det gjelder når jeg ringer han eller kontoret hans.

Nå falt det en bør fra meg!

Mvh Ingelill

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...