Gå til innhold

Frustrasjon.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nå har jeg spist sundt i en uke men vekten står stille, vil ned. Må være medisinen som tviholder på kiloene, det tror jeg. Orker ikke bry meg nå for jeg mister motivasjonen. Får lyst å spise alt mulig siden jeg ikke går ned :(

Blir gal og av å surre rundt meg selv, er ikke særlig aktiv heller. Blir sprø. Skal være glad når jeg er kvitt de medisinene.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

2

• Gondor

2

• XbellaX

2

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Sjokolade og andre søtsaker, umulig å motstå...bare så det er sagt. Så får formen bli deretter :(

Nei dette har ingenting med psykiatri å gjøre, bare psykofarmaka. Yes.

Skrevet

Sjokolade og andre søtsaker, umulig å motstå...bare så det er sagt. Så får formen bli deretter :(

Nei dette har ingenting med psykiatri å gjøre, bare psykofarmaka. Yes.

Hvilke medisiner er det du står på da?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hvilke medisiner er det du står på da?

Solian og seroquel. Og jeg er ikke så ekstremt søtsyk til vanlig. Liker godteri men uansett, og kroppen tviholder på kiloene, garantert.

Skrevet

Du går ikke ned i vekt ved å spise sunt uten å bevege deg er jeg redd. Dersom du velger å legge deg på en kaloriredusert kost må du også være i aktivitet.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Du går ikke ned i vekt ved å spise sunt uten å bevege deg er jeg redd. Dersom du velger å legge deg på en kaloriredusert kost må du også være i aktivitet.

Sikkert et godt poeng, må prøve å være aktiv. Er bare så initiativløs, bare venter dagen lang på ingenting. Er i en rar tilværelse. Er rar i hodet og, så best jeg trapper enda mer ned tror jeg.

Skrevet

Solian og seroquel. Og jeg er ikke så ekstremt søtsyk til vanlig. Liker godteri men uansett, og kroppen tviholder på kiloene, garantert.

Det gjør min kropp også, men nå har jeg skjøvet vekten lengst inn i skapet.Stå naken foran speilet en dag og se om du ikke er fornøyd med deg selv. Det gjør ikke noe om man har litt mave.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det gjør min kropp også, men nå har jeg skjøvet vekten lengst inn i skapet.Stå naken foran speilet en dag og se om du ikke er fornøyd med deg selv. Det gjør ikke noe om man har litt mave.

Ikke fornøyd og liker ikke å se på kroppen heller, når jeg ikke liker meg med klær på blir det enda verre uten. Men er jo jeg som driver med dette, missunner tynne folk. Tenker på det hele tiden, tar bilder av fjeset mitt får å se om jeg har dobbelhake og....sletter de fortere enn fy.

Gjest svarttrost
Skrevet

Ikke fornøyd og liker ikke å se på kroppen heller, når jeg ikke liker meg med klær på blir det enda verre uten. Men er jo jeg som driver med dette, missunner tynne folk. Tenker på det hele tiden, tar bilder av fjeset mitt får å se om jeg har dobbelhake og....sletter de fortere enn fy.

Jeg sliter som du. Men en løsning som har fungertlitt for meg er å begynne slankinga med å halvere porsjoner og spise akkurat det samme som før. Mye er en treningssak og kroppen kan venne seg av med mange uvanner. Ta deg tid til å prøve ut forskjellige slanke muligheter og søk på nett. Det gjorde jeg. Har gått ned 4 kg nå på noen uker. Tell kcal, når du teller kcal så blir du mer opptatt av å telle dem enn å spise dem :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg sliter som du. Men en løsning som har fungertlitt for meg er å begynne slankinga med å halvere porsjoner og spise akkurat det samme som før. Mye er en treningssak og kroppen kan venne seg av med mange uvanner. Ta deg tid til å prøve ut forskjellige slanke muligheter og søk på nett. Det gjorde jeg. Har gått ned 4 kg nå på noen uker. Tell kcal, når du teller kcal så blir du mer opptatt av å telle dem enn å spise dem :-)

Får gjøre det senere. Gav F i dag og tinte opp sjokoladekake jeg hadde i frysen, har rett og slett frotset :(

Men håper på bedre tider :)

Gjest winda
Skrevet

Har du prøvd å kutte ut mest mulig sukker, stivelse og fett?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Har prøvd men nå går det ikke, MÅ ha sukker og sjokolade. I dag er det ekstremt. Phu! Det er jo så kjempegodt men gir ingen god følelse.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Big mama, that's me!

Gjest sangsol
Skrevet

Har prøvd men nå går det ikke, MÅ ha sukker og sjokolade. I dag er det ekstremt. Phu! Det er jo så kjempegodt men gir ingen god følelse.

Søtsaker er som dop, om man må avvennes- er i alle fall min erfaring. Søtsaker, men også matvarer med mye hvitt mel, poteter eller ris.

Første uka er verst- men så går det seg til. :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Søtsaker er som dop, om man må avvennes- er i alle fall min erfaring. Søtsaker, men også matvarer med mye hvitt mel, poteter eller ris.

Første uka er verst- men så går det seg til. :-)

Får satse på neste uke da, det kommer alltid en mandag :)

Javisst er det dop og jeg er avhengig, må avvennes...til de grader.

Gjest sangsol
Skrevet

Får satse på neste uke da, det kommer alltid en mandag :)

Javisst er det dop og jeg er avhengig, må avvennes...til de grader.

Javisst. :-)

Jeg jobber også med saken. Vet det går fint om jeg vil. Når søtsugen er som verst, så venter jeg i 20-30 minutter. Dvs forsøker finne på annet. Etter denne halvtimen, er "suget" roet seg.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Javisst. :-)

Jeg jobber også med saken. Vet det går fint om jeg vil. Når søtsugen er som verst, så venter jeg i 20-30 minutter. Dvs forsøker finne på annet. Etter denne halvtimen, er "suget" roet seg.

Skulle ofte ønske jeg var tynn og kunne spise ubegrenset uten å legge på meg, noen kan jo det. Men neida...

Skrevet

Sikkert et godt poeng, må prøve å være aktiv. Er bare så initiativløs, bare venter dagen lang på ingenting. Er i en rar tilværelse. Er rar i hodet og, så best jeg trapper enda mer ned tror jeg.

Forbrenningen din er trolig ikke på sitt beste selv om du er flink til å spise sunt når du lever et såpass stille liv som jeg har inntrykk av at du gjør. Forhåpentligvis blir det lettere å komme seg litt ut for deg når solen og varmen så smått begynner å komme.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Forbrenningen din er trolig ikke på sitt beste selv om du er flink til å spise sunt når du lever et såpass stille liv som jeg har inntrykk av at du gjør. Forhåpentligvis blir det lettere å komme seg litt ut for deg når solen og varmen så smått begynner å komme.

Ja må jo bevege meg å komme meg ut, forbrenningen er bånn tror jeg. Det jeg puttet inn kommer ikke ut av seg selv heller, må ta avføringspiller. Kommer seg kanskje det og hvis jeg beveger meg mer.

Gjest winda
Skrevet

Jeg har lært at når jeg skal slanke meg må jeg være litt slem mot meg selv. Jeg må tåle og kjenne på sult, spise mye mindre og kutte ut mye sukker og fett. Jeg bruker trilafon og tror kanskje at AP gjør at kiloene fester seg bedre. Har du fått målt blodsukkeret ditt? Mitt var litt høyt og jeg fikk tabletter for dette. Etterpå har vekten begynt å gå saaaaakte nedover. Jeg kan aldri slutte med medisiner så jeg er nødt til å være veldig streng med meg selv når det gjelder hva jeg putter i munnen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...