Gå til innhold

Frustrasjon.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg har lært at når jeg skal slanke meg må jeg være litt slem mot meg selv. Jeg må tåle og kjenne på sult, spise mye mindre og kutte ut mye sukker og fett. Jeg bruker trilafon og tror kanskje at AP gjør at kiloene fester seg bedre. Har du fått målt blodsukkeret ditt? Mitt var litt høyt og jeg fikk tabletter for dette. Etterpå har vekten begynt å gå saaaaakte nedover. Jeg kan aldri slutte med medisiner så jeg er nødt til å være veldig streng med meg selv når det gjelder hva jeg putter i munnen.

Ja, jeg må vel bare tåle å være sulten men da blir jeg så irritabel. Selv om jeg har det bedre med sultfølelse enn stappmettfølelse, er ubehagelig det og og føler meg ekkel i kroppen. Begynner på mandag jeg, kjøpte masse sjokolade i dag. Men liker ikke en lat tilværelse, det gir ingen god følelse. Men mangler initiativ til å gjøre ting, er lat tror jeg.

Så kjeder jeg meg mye, og da spiser jeg selv om jeg er mett. Jeg har gått på trilafon før, blir du ikke veldig apatisk av det?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

2

• Gondor

2

• XbellaX

2

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg har lært at når jeg skal slanke meg må jeg være litt slem mot meg selv. Jeg må tåle og kjenne på sult, spise mye mindre og kutte ut mye sukker og fett. Jeg bruker trilafon og tror kanskje at AP gjør at kiloene fester seg bedre. Har du fått målt blodsukkeret ditt? Mitt var litt høyt og jeg fikk tabletter for dette. Etterpå har vekten begynt å gå saaaaakte nedover. Jeg kan aldri slutte med medisiner så jeg er nødt til å være veldig streng med meg selv når det gjelder hva jeg putter i munnen.

Har ikke målt blodsukkeret nei. Diabetes er i min familie/slekt så burde vel være obs. Tror jeg hadde klikket hvis jeg ikke kunne spist sjokolade mer.

Gjest togli
Skrevet

Ja må jo bevege meg å komme meg ut, forbrenningen er bånn tror jeg. Det jeg puttet inn kommer ikke ut av seg selv heller, må ta avføringspiller. Kommer seg kanskje det og hvis jeg beveger meg mer.

Bevegelse er utrolig effektivt for å få igang tarmsystemet, så det er nok lurt å bevege seg masse om man sliter med magen.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Bevegelse er utrolig effektivt for å få igang tarmsystemet, så det er nok lurt å bevege seg masse om man sliter med magen.

Får gjøre så godt jeg kan, bevege meg så mye jeg kan. Er vel helst eldre folk som har slike problemer, men hos meg er de store :(

Gjest togli
Skrevet

Får gjøre så godt jeg kan, bevege meg så mye jeg kan. Er vel helst eldre folk som har slike problemer, men hos meg er de store :(

Hvis du er stor er det selvsagt slitsomt å bevege seg... Det som er så flott er at kroppen som regel ikke bruker lang tid på å bli vant til bevegelse, og du vil ganske fort kjenne at du blir raskere og sterkere. Det er sikkert et tiltak i starten, men tving deg selv til mye aktivitet i en uke eller to, så skal du se at du begynner å like det :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hvis du er stor er det selvsagt slitsomt å bevege seg... Det som er så flott er at kroppen som regel ikke bruker lang tid på å bli vant til bevegelse, og du vil ganske fort kjenne at du blir raskere og sterkere. Det er sikkert et tiltak i starten, men tving deg selv til mye aktivitet i en uke eller to, så skal du se at du begynner å like det :)

Er ikke så stor at det er vanskelig å bevege seg men liker ikke å gå laaange turer, pleier ikke gå så langt. Skulle begynt å jogge eller sykle, tror jeg skal det til sommeren. Da får jeg mer bevegelse i hele kroppen, eller svømme, det er sikkert og bra.

Gjest winda
Skrevet

Ja, jeg må vel bare tåle å være sulten men da blir jeg så irritabel. Selv om jeg har det bedre med sultfølelse enn stappmettfølelse, er ubehagelig det og og føler meg ekkel i kroppen. Begynner på mandag jeg, kjøpte masse sjokolade i dag. Men liker ikke en lat tilværelse, det gir ingen god følelse. Men mangler initiativ til å gjøre ting, er lat tror jeg.

Så kjeder jeg meg mye, og da spiser jeg selv om jeg er mett. Jeg har gått på trilafon før, blir du ikke veldig apatisk av det?

Jeg synes at trilafonen gjør meg mere oppegående og mindre paranoid. En bra medisin for meg :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg synes at trilafonen gjør meg mere oppegående og mindre paranoid. En bra medisin for meg :-)

Så bra :)

Jeg har dårlig erfaring med den, men fikk altfor mye av det. Sikkert ok i små doser.

Gjest togli
Skrevet

Er ikke så stor at det er vanskelig å bevege seg men liker ikke å gå laaange turer, pleier ikke gå så langt. Skulle begynt å jogge eller sykle, tror jeg skal det til sommeren. Da får jeg mer bevegelse i hele kroppen, eller svømme, det er sikkert og bra.

Det er iallefall viktig å gjøre noe som er lystbetont - ellers gir man bare fort opp. Du får prøve ulike ting og se hva du liker å drive med av fysisk aktivitet:)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er iallefall viktig å gjøre noe som er lystbetont - ellers gir man bare fort opp. Du får prøve ulike ting og se hva du liker å drive med av fysisk aktivitet:)

Ja, får teste meg selv. Blir sikkert lettere når det er sol og fint ute :) I hope.

Gjest togli
Skrevet

Ja, får teste meg selv. Blir sikkert lettere når det er sol og fint ute :) I hope.

"Motivasjon - kom til meg!!!" ;)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

"Motivasjon - kom til meg!!!" ;)

Akkuratt ;)

Sitter å spiser sjokolade nå, hm. Men det er jo lørdag.

Gjest fra bergen
Skrevet

Har prøvd men nå går det ikke, MÅ ha sukker og sjokolade. I dag er det ekstremt. Phu! Det er jo så kjempegodt men gir ingen god følelse.

''MÅ ha sukker og sjokolade.''

Og du lurer fortsatt på hvorfor du ikke går ned??????

Gjest Mrs.Q
Skrevet

''MÅ ha sukker og sjokolade.''

Og du lurer fortsatt på hvorfor du ikke går ned??????

Når jeg er flink og spiser sundt går jeg ikke ned, derfor blir jeg frustrert og gir blanke F....igjen. Men må nok bevege meg mer i tilegg, trimme. Får se om det blir resultater av det :)

Gjest togli
Skrevet

Akkuratt ;)

Sitter å spiser sjokolade nå, hm. Men det er jo lørdag.

Det er lov idag ;)

*gumler stratos*

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er lov idag ;)

*gumler stratos*

;-) Kos deg!

Gjest sangsol
Skrevet

Skulle ofte ønske jeg var tynn og kunne spise ubegrenset uten å legge på meg, noen kan jo det. Men neida...

kan heller ikke spise ubegrenset....

Legger veldig lett på meg.

Veier 12-15 kg mer nå enn hva jeg veide som 20 åring.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

kan heller ikke spise ubegrenset....

Legger veldig lett på meg.

Veier 12-15 kg mer nå enn hva jeg veide som 20 åring.

I morgen er dagen for skjerpings!

Gjest slank i morgen
Skrevet

Ikke spis noe som helst etter kl sju på kvelden. det hjelper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...