Gå til innhold

Frustrasjon.

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ikke spis noe som helst etter kl sju på kvelden. det hjelper.

Skal prøve på det. Nå må jeg ta meg sammen.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• huuff

2

• Gondor

2

• XbellaX

2

• EnolaGay

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Trener du?

Våren er nydelig, så har du mulighet - gå i skog eller ved havet og sug inn energi. 30 - 60 min. tempo-gåing. Da blir det ikke så fatalt i alle fall, hvis du må ha litt sjokolade.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Trener du?

Våren er nydelig, så har du mulighet - gå i skog eller ved havet og sug inn energi. 30 - 60 min. tempo-gåing. Da blir det ikke så fatalt i alle fall, hvis du må ha litt sjokolade.

Går turer men ikke laaange, skal prøve å gå lengre. Må prøve å kutte ut sjokolade helt, er som et "drug" hos meg, må ha mer og mer. Var faktisk flink å gå tur i helga, men puttet i meg mengder sjokolade :(

Stappmett av sjokolade, ikke bra. Skjerpings nå!

Gjest bjørkhild
Skrevet

Går turer men ikke laaange, skal prøve å gå lengre. Må prøve å kutte ut sjokolade helt, er som et "drug" hos meg, må ha mer og mer. Var faktisk flink å gå tur i helga, men puttet i meg mengder sjokolade :(

Prøv noe som heter grov-karbo. Du finner det på nettet.

Skrevet

Diett.no du kan skrive ned alt du putter i deg. En enkel dagbok. Da ser du svart på hvitt om du har rett og slett spist for mange kalorier, eller om det er noe annet.

Det hjelper mye på frustrasjonen skal jeg si deg. ;0)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Prøv noe som heter grov-karbo. Du finner det på nettet.

Tror ikke jeg orker å styre med avanserte greier, prøver heller å kutte ut sjokolade og andre søtsaker + potetgull. Må vel hjelpe på det.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Diett.no du kan skrive ned alt du putter i deg. En enkel dagbok. Da ser du svart på hvitt om du har rett og slett spist for mange kalorier, eller om det er noe annet.

Det hjelper mye på frustrasjonen skal jeg si deg. ;0)

Var med i VG's vektklubb tidligere, så jeg vet sånn ca hvor mye jeg kan spise. Men ikke dumt å skrive det ned. Hadde vært så topp å gått ned noen kg til sommeren :)

Skrevet

Det er bra! Trenger ikke å være så lange heller, men bli svett! Musikk kan også hjelpe. Har gått opp i vinter selv, så mye trening om dagen, men sliter også med å være flink nok i kostholdet... Hjelper litt med motivasjonen det pene været vi har her i sør om dagen da!

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det er bra! Trenger ikke å være så lange heller, men bli svett! Musikk kan også hjelpe. Har gått opp i vinter selv, så mye trening om dagen, men sliter også med å være flink nok i kostholdet... Hjelper litt med motivasjonen det pene været vi har her i sør om dagen da!

Ja nydelig vær her og i helgen så da ble det endel småturer, er jo herlig å være ute i sola. Vil ha mer av det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...