Gå til innhold

Kan man se på mennesker at de har lav IQ?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg leste at hun var testet til IQ 90. Det er ikke lav IQ. Det er under gjennomsnitt, men en kan ikke kalle det lav IQ.

Gjest winda
Skrevet

Nei, ikke alltid. Vet om personer som virker okey ved først blikk, men som virker litt "bak mål" når jeg begynner å prate med dem.

Bella Dotte
Skrevet

''Moren til Christoffer f.eks.''

I det tilfellet, blant annet, ja.

Gjest Ladytron
Skrevet

Dere som svarte ja, hvorfor mener dere at dere kunne se at hun ikke er videre smart?

Jeg så bildet og tenkte vel helt ærlig at hun var "det motsatte av pen" (en mening som kanskje også var farget av det jeg har lest om henne tidligere). Fikk ingen assosiasjoner med tanke på intelligensnivå.

Gjest Hulderen
Skrevet

Hvorfor bruke henne som eksempel? Hun har IQ på 90, som bare så vidt er under gjennomsnittet.

Gjest Elextra
Skrevet

Selvsagt kan man ikke se på mennesker hva slags IQ de har - heldigvis!

Må innrømme at jeg har "tenkt mitt" noen ganger, men ak så feil jeg kan ta, og det er egentlig bra! :)

Skrevet

Ja.

Eh...hvor har du det fra? Man kan selvsagt ikke se på en person at de har lav IQ.

Skrevet

Nei,man kan selvsagt ikke se på en person at de har lav IQ.

Skrevet

''Moren til Christoffer f.eks.''

I det tilfellet, blant annet, ja.

Eh...hvor har du det fra? Man kan selvsagt ikke se på en person at de har lav IQ.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...