Gå til innhold

Det skjer alltid tre ting samtidig?

Anbefalte innlegg

Gjest noen bestemmer over meg
Skrevet

Alltid når det skjer noe negativt, så skjer det tre ting etter hverandre. Nå er jeg syk, jeg har fått beskjed om at "jeg skal ikke føle meg for trygg" av en viss person, og jeg fikk idag en regning på kr 5000 ++ som jeg ikke kan skjønne er min.

Alltid når noen dør i familien er det 3 stykker etter hverandre. Dette synes jeg er litt vanskelig å forholde seg til. Flere som opplever dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'' jeg har fått beskjed om at "jeg skal ikke føle meg for trygg" av en viss person,''

Trusler kan politianmeldes.

''og jeg fikk idag en regning på kr 5000 ++ som jeg ikke kan skjønne er min.''

Ta kontakt med innkrever og be om en forklaring, det kan godt hende det er feil.

Utover det så er det ingen som sitter og bestemmer at når noe først rammer deg skal det skje 3 ting samtidig.

Gjest melmøll
Skrevet

Det er velkjent fenomen at en ulykke aldri kommer alene. Da jeg ble separert røk diverse hvitevarer, jeg fikk restskatt og jeg mistet lommeboka. Det var diverse andre småting også, en periode der alt som kunne gå galt gjorde nettopp det :-)

Skrevet

'' jeg har fått beskjed om at "jeg skal ikke føle meg for trygg" av en viss person,''

Trusler kan politianmeldes.

''og jeg fikk idag en regning på kr 5000 ++ som jeg ikke kan skjønne er min.''

Ta kontakt med innkrever og be om en forklaring, det kan godt hende det er feil.

Utover det så er det ingen som sitter og bestemmer at når noe først rammer deg skal det skje 3 ting samtidig.

''Trusler kan politianmeldes.''

Har anmeldt flere ganger. Det eneste politiet gjør er å prate med han og fortelle at han ikke må gjøre dette flere ganger. Han hører selvsagt ikke på dette.

''Ta kontakt med innkrever og be om en forklaring, det kan godt hende det er feil.''

Jeg har tatt kontakt og det viste seg at summen var litt (ca 75 %) for høy ja.

''Utover det så er det ingen som sitter og bestemmer at når noe først rammer deg skal det skje 3 ting samtidig.''

Jeg har alltid en som bestemmer over meg, mere framtredende enkelte dager enn ellers. Det er rart da at det alltid dør tre personer omtrent samtidig. Dette har skjedd flere ganger.

Skrevet

Det er velkjent fenomen at en ulykke aldri kommer alene. Da jeg ble separert røk diverse hvitevarer, jeg fikk restskatt og jeg mistet lommeboka. Det var diverse andre småting også, en periode der alt som kunne gå galt gjorde nettopp det :-)

Det er sånn for meg også. Tallet tre går alltid igjen i dette. Er det rart jeg har tvangshandlinger når det gjelder tallet tre? Jeg må drikke tre glass vann, tre super vann, tar jeg på en ting, må jeg gjøre dette tre ganger osv. Dette er mere framtredende i perioder. Tåler lite før det slår til. Nå har jeg feber, sikkert derfor jeg har mindre motstandskraft imot dette som liksom bestemmer over meg.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

En ulykke kommer skjeldent alene, jepp!!!

Så skummelt når det skjer noe, da tenker jeg "What's next".

Gjest Pilka
Skrevet

''Alltid når noen dør i familien er det 3 stykker etter hverandre.''

Det er naturlig at noen dør i familier og vi vet ikke på forhånd i hvilken rekkefølge det blir. Når man har levd en stund så opplever man at flere og flere dør rundt en. På et eller tidspunkt opplever man det første dødsfallet, siden det andre osv.

Hvis det negative som skjer går veldig inn på en blir man trøtt og sliten og har mindre kapasitet til å takle det som skjer umiddelbart etter.

Gjest Ksenia
Skrevet

Men hvis du bare hadde fått den regningen, ville du da følt at det skjedde en negativ ting, men bare en? Eller telte den fordi den kom sammen med to andre ting? Hva tenker du når noe kjipt skjer deg ellers? Her er det jevnt (som det sikkert er hos deg og alle andre også). Hvis jeg tenker meg om, kan jeg ramse opp tre negative ting som har "skjedd meg"i det siste (tre ukene): Onkelen min døde, sønnen min er syk, speilet på bilen ble knust. Eller: jeg er egentlig også litt syk, mannen til kusina mi døde faktisk også (ung!), vi har ikke fått den barnehageplassen vi ønsker oss og trenger. Hvem bestemmer at jeg skal få 6 negative ting? Eller: været er fantastisk, jeg fikk en positiv overaskelse mht økonomi, jeg fikk en flott og overrskende bursdagsgave= 3 positive ting! Men jeg kan jo forvente at én person til dør, nettopp fordi : det kommer jo til å skje! Er det noe som er sikkert er det at folk dør, og du kan gjerne gruppere dem i tre. Hvorfor tror du det har noe som helst med DEG å gjøre? At min onkel døde har ingen ting med meg, mitt liv eller at noen betemmer over meg å gjøre, det er bare trist, men det måtte jo skje. Ingen bestemmer slikt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...