Gå til innhold

Har du ikke fått selvangivelsen i posten?

Anbefalte innlegg

Gjest Annve
Skrevet

Alle jeg har snakket med har fått selvangivelsen i posten. Jeg har ikke mottatt min ennå.

Trodde nesten den skulle dukke opp i dag, siden resten av blokka og nabolaget mitt fikk i går, men nei.

Flere som ikke har fått ennå?

Gjest Sheenaa
Skrevet

Datteren min med samme navn som meg har fått i posten for 2 dager siden, men jeg har ikke fått min ennå!

Skrevet

Man kan også velge å kun få den elektronisk, du har ikke valgt dette da du leverte i fjor?

Skrevet

Jeg har ikke fått, men har sjekket på Alltinn.

Skrevet

Dersom du tidligere har valgt å kun få den elektronisk, så ble de sendt ut i dag (såkalt e-aktør).

Alle vil få selvangivelsn i papirformat pga problemene de hadde.

Gjest Annve
Skrevet

Jeg kom meg omsider inn på Altinn.

Siden det er flere som ikke har fått den, regner med at den dukker opp i postkassen en av de nærmeste dagene.

Bella Dotte
Skrevet

Jeg har ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...