Gå til innhold

Hvem driver doktoronline?

Anbefalte innlegg

Gjest Pilka
Skrevet

Forumet presenteres i samarbeid med

AstraZeneca

Janssen-Cilag

Lundbeck

Gjelder dette kun psykiatri eller hele forumet? Er det disse medisinfirmaene som betaler psykiateren for å svare?

Videoannonse
Annonse
Gjest Høstløv
Skrevet

Det er

''HJEMMET MORTENSEN INTERAKTIV DA''

som eier domenenavnet www.doktoronline.no

Skrevet

Det er Dr. Online som lønner NHD. Det er, vel var, i 2005-06 fem legemiddelfirma som støtter Dr. Online ved annonser på forum for psykiatri.

Gjest Pilka
Skrevet

Det er Dr. Online som lønner NHD. Det er, vel var, i 2005-06 fem legemiddelfirma som støtter Dr. Online ved annonser på forum for psykiatri.

Hvor er det annonser fra disse legemiddelfirmaene? Hvis disse firmaene yter støtte til doktoronline så har de interesser.

Gjest Pilka
Skrevet

Det er

''HJEMMET MORTENSEN INTERAKTIV DA''

som eier domenenavnet www.doktoronline.no

Ja, men er det blitt slik at legemiddelfirmaer finansierer forumet?

Gjest Høstløv
Skrevet

''Psykiatri

AstraZeneca

Janssen-Cilag

Lundbeck''

Gjest Høstløv
Skrevet

Ja, men er det blitt slik at legemiddelfirmaer finansierer forumet?

Les på forsiden av Psykiatriforum

''Forumet presenteres i samarbeid med

AstraZeneca

Janssen-Cilag

Lundbeck''

Skrevet

''Psykiatri

AstraZeneca

Janssen-Cilag

Lundbeck''

Er det meg du svarer nå? NHD fikk sin lønn av Dokotor Online i `05 men om det er skjedd noen forandring der aner jeg ikke. Jeg er klar over at forumet, evt hele dol, sponses av ulike legemiddelfirma.

Skrevet

Hvor er det annonser fra disse legemiddelfirmaene? Hvis disse firmaene yter støtte til doktoronline så har de interesser.

De ser du på forsiden. Tidligere, rundt 2000 -2002, om jeg husker korrekt, var det Rådet for Psykisk helse som sponset, etter det har det vært ulike legemiddelfirma. NHD får sin lønn via Doktor Online.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er Hjemmet-Mortensen som driver DrOnline. En del av finansieringen kommer fra annonser på samme måten som aviser, ukeblader og tv.

Jeg lønnes av dronline.

Gjest Pilka
Skrevet

Det er Hjemmet-Mortensen som driver DrOnline. En del av finansieringen kommer fra annonser på samme måten som aviser, ukeblader og tv.

Jeg lønnes av dronline.

''Forumet presenteres i samarbeid med AstraZeneca Janssen-Cilag Lundbeck''

Gjelder dette hele doktoronline, eller kun psykiatri?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...