Gjest Pilka Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Forumet presenteres i samarbeid med AstraZeneca Janssen-Cilag Lundbeck Gjelder dette kun psykiatri eller hele forumet? Er det disse medisinfirmaene som betaler psykiateren for å svare? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Det er ''HJEMMET MORTENSEN INTERAKTIV DA'' som eier domenenavnet www.doktoronline.no 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Det er Dr. Online som lønner NHD. Det er, vel var, i 2005-06 fem legemiddelfirma som støtter Dr. Online ved annonser på forum for psykiatri. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Det er Dr. Online som lønner NHD. Det er, vel var, i 2005-06 fem legemiddelfirma som støtter Dr. Online ved annonser på forum for psykiatri. Hvor er det annonser fra disse legemiddelfirmaene? Hvis disse firmaene yter støtte til doktoronline så har de interesser. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Det er ''HJEMMET MORTENSEN INTERAKTIV DA'' som eier domenenavnet www.doktoronline.no Ja, men er det blitt slik at legemiddelfirmaer finansierer forumet? 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Det er Dr. Online som lønner NHD. Det er, vel var, i 2005-06 fem legemiddelfirma som støtter Dr. Online ved annonser på forum for psykiatri. ''Psykiatri Forumet presenteres i samarbeid med AstraZeneca Janssen-Cilag Lundbeck'' 0 Siter
Gjest Høstløv Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Ja, men er det blitt slik at legemiddelfirmaer finansierer forumet? Les på forsiden av Psykiatriforum ''Forumet presenteres i samarbeid med AstraZeneca Janssen-Cilag Lundbeck'' 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 ''Psykiatri Forumet presenteres i samarbeid med AstraZeneca Janssen-Cilag Lundbeck'' Er det meg du svarer nå? NHD fikk sin lønn av Dokotor Online i `05 men om det er skjedd noen forandring der aner jeg ikke. Jeg er klar over at forumet, evt hele dol, sponses av ulike legemiddelfirma. 0 Siter
XbellaX Skrevet 23. mars 2012 Skrevet 23. mars 2012 Hvor er det annonser fra disse legemiddelfirmaene? Hvis disse firmaene yter støtte til doktoronline så har de interesser. De ser du på forsiden. Tidligere, rundt 2000 -2002, om jeg husker korrekt, var det Rådet for Psykisk helse som sponset, etter det har det vært ulike legemiddelfirma. NHD får sin lønn via Doktor Online. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Det er Hjemmet-Mortensen som driver DrOnline. En del av finansieringen kommer fra annonser på samme måten som aviser, ukeblader og tv. Jeg lønnes av dronline. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 Det er Hjemmet-Mortensen som driver DrOnline. En del av finansieringen kommer fra annonser på samme måten som aviser, ukeblader og tv. Jeg lønnes av dronline. ''Forumet presenteres i samarbeid med AstraZeneca Janssen-Cilag Lundbeck'' Gjelder dette hele doktoronline, eller kun psykiatri? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.