Gjest Psyk av alt Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Jeg så på nyhetene i dag tidlig at de ønsker seg jenter dit. Tenkte på deg siden du har sagt at du har vært i kontakt med dem, men at det da var "fullt". 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 Hei! Takk, Jeg skal tenke på saken, bedre enn å ta til våpen......... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Hei! Takk, Jeg skal tenke på saken, bedre enn å ta til våpen......... Det svaret skjønte jeg ikke helt, det at det er bedre en å ta tl våpen..? 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Det svaret skjønte jeg ikke helt, det at det er bedre en å ta tl våpen..? Hei! Jeg tullet, og jeg har til tider sær humor som kun jeg selv forstår 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Hei! Jeg tullet, og jeg har til tider sær humor som kun jeg selv forstår Ok :-) Og jeg er ganske dårlig på å skjønne ironi. Har alltid vært sånn. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Ok :-) Og jeg er ganske dårlig på å skjønne ironi. Har alltid vært sånn. Hei! Ja jeg oppfattet det at du er dårlig på det. Jeg også, så skjønner. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Hei! Ja jeg oppfattet det at du er dårlig på det. Jeg også, så skjønner. :-) Da er vi like der! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 :-) Da er vi like der! Hei! Forresten vil jeg søke der en gang til, jeg vil mere jobbe med data enn studere, jeg er så sliten at jeg orker ikke mye for tiden, bare det jeg absolutt må, her hjemme med barna, så å lese på kveldene er virkelig vanskelig for meg. Jeg har ikke kontakt med noen, har skjremet med fra alt og alle, og vil fortsette med det, for jeg må prioritere det jeg må klare 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Hei! Forresten vil jeg søke der en gang til, jeg vil mere jobbe med data enn studere, jeg er så sliten at jeg orker ikke mye for tiden, bare det jeg absolutt må, her hjemme med barna, så å lese på kveldene er virkelig vanskelig for meg. Jeg har ikke kontakt med noen, har skjremet med fra alt og alle, og vil fortsette med det, for jeg må prioritere det jeg må klare Så bra, ønsker deg lykke til med søknaden! :-) De ønsker seg jo jenter. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 11. april 2012 Skrevet 11. april 2012 Så bra, ønsker deg lykke til med søknaden! :-) De ønsker seg jo jenter. Hei! ja takk for tips og påminnelse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.