Gjest fisken i havet Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Jeg har bipolar II lidelse og bruker nå ikke noe stemningsstabiliserende. Bruker derimot wellbutrin som ser ut til å ha tatt knekken på en slags evig depresjon. Jeg håper jo at dette holder. Tidligere når jeg har brukt AD har jeg alltid blitt hypoman, også av wellbutrin. Denne gangen virker det som om formen holder seg mere stabil. Betyr dette at sykdommen er mindre/ikke aktiv. Hvis jeg er heldig, tror du jeg kan holde meg frisk uten SS i lang tid? Jeg bruker også trilafon, men jeg vet ikke om denne virker litt stemningstabiliserende? Skulle gjerne kunne tro på at jeg nå vil holde meg friskere i evigheter. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Jeg tror nok at du på et eller annet tidspunkt vil trenge SS. Du er nå i en tilstand hvor det kan virke som om du ikke trenger SS, men all erfaring tilsier at du igjen vil svinge, spesielt uten SS. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Jeg bruker heller ikke SS. Eneste om fluanxol virker litt stemningsstabiliserende da, men den skal jeg seponere. Jeg er BP2, men det er depresjonene som er problemet, så da klarer jeg meg kanskje uten SS. Brukte tidliger lamictal, men fikk ikke noe erstatning av legen, så jeg får bare se hvordan det går. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.