Gå til innhold

Gift kvinne:Slutt å flørt med meg!

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58
Skrevet

Jeg er enebarn og har gått gjennom kjøttkverna og fatter ikke at jeg lever.Skulle vært "six feet under" for lenge siden.Gidder ikke å gjenta hele mitt liv siden de fleste kjenenr meg.

Er det meg det er noe galt med hvis jeg forlanger at alle kvinner som er opptatt og mellom 35 og 55 skal være sure,bare fordi de er gift eller har samboer?

Jeg begynner å bli en bitter gammel og psyk mann som trekker seg inn i skallet mitt og snart behynner å likne på trollet som lurte på hvor gammel han var (Th.Kittelsen)

At jeg bor på mars og kvinnene på Venus har jeg forstått,men jeg trodde da vi snakket det samme språk?

Er det meg det er noe galt med? Hadde byttet "fil" for lenge siden om man ikke kunne blitt dødsyk i "den andre fila".

Orker ikke mer av dere kvinner,dere ødelegger meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest fisken i havet
Skrevet

Dette forsto jeg litt lite av. Hvordan kan du si at -alle- kvinner ødelegger deg? Kjenner du alle kvinnene i verden?

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det er vanskelig å skjønne hva du mener med dette innlegget.

Da jeg leste overskriften trodde jeg det handlet om at du ble plaget av at gifte kvinner flørtet med deg, men da jeg leste innlegget, handler det om.. eh, ja hva handler det om egentlig ??

Bella Dotte
Skrevet

Da jeg leste overskriften trodde jeg det handlet om at du ble plaget av at gifte kvinner flørtet med deg, men da jeg leste innlegget, handler det om.. eh, ja hva handler det om egentlig ??

Henger meg på...

Skrevet

'' Hadde byttet "fil" for lenge siden om man ikke kunne blitt dødsyk i "den andre fila".''

Jeg vet ikke hva du mener jeg nå, er det HIV du snakker om? Det er bare å gå i gang med å skifte fil altså for HIV kan du få både av damer og menn...

serenity777
Skrevet

'' Hadde byttet "fil" for lenge siden om man ikke kunne blitt dødsyk i "den andre fila".''

Jeg vet ikke hva du mener jeg nå, er det HIV du snakker om? Det er bare å gå i gang med å skifte fil altså for HIV kan du få både av damer og menn...

Dessuten blir man ikke dødssyk av hiv, som regel lengre. Men å bytte fil er umulig, da må du være bifil i utgangspunktet..

Skrevet

"Er det meg det er noe galt med hvis jeg forlanger at alle kvinner som er opptatt og mellom 35 og 55 skal være sure,bare fordi de er gift eller har samboer?"

Hvorfor i all verden vil du at alle kvinner skal være SURE? Merkelig ønske! Verden er vel bedre om folk er glade?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Mener du at du blir smigret og får et håp om at noen kan være interessert i deg når de er blide og kanskje t.o.m. smiler til deg?

Også tenker du i neste setning at det ikke er noen som kan like et troll som deg, og dermed blir du sur og legger skylden på kvinnene? Er det slik det er?

Jeg skjønner uansett at du har en lengsel etter en kvinne som er din.

Gjest HHP58
Skrevet

"Er det meg det er noe galt med hvis jeg forlanger at alle kvinner som er opptatt og mellom 35 og 55 skal være sure,bare fordi de er gift eller har samboer?"

Hvorfor i all verden vil du at alle kvinner skal være SURE? Merkelig ønske! Verden er vel bedre om folk er glade?

Problemet er at jeg ikke vet hva flørting er.Smiler en dame til meg og vi har en samtale på over 10 sekunder,sår hun nemlig ett frø i mitt hjerte.Når jeg da kommer hjem setter jeg potten i vinduet og vanner godt.Jeg blir da skuffet når en kaktus kommer opp og ikke en tulipan eller rose.

Gjest HHP58
Skrevet

At jeg ikke vet hva flørting er og at kvinner forvirrer meg.Jeg er 53 år og kommer aldri til å forstå hva som "surrer" oppi hodene deres.

Skrevet

Problemet er at jeg ikke vet hva flørting er.Smiler en dame til meg og vi har en samtale på over 10 sekunder,sår hun nemlig ett frø i mitt hjerte.Når jeg da kommer hjem setter jeg potten i vinduet og vanner godt.Jeg blir da skuffet når en kaktus kommer opp og ikke en tulipan eller rose.

''Problemet er at jeg ikke vet hva flørting er.Smiler en dame til meg og vi har en samtale på over 10 sekunder,sår hun nemlig ett frø i mitt hjerte.Når jeg da kommer hjem setter jeg potten i vinduet og vanner godt.Jeg blir da skuffet når en kaktus kommer opp og ikke en tulipan eller rose.''

Den åpenbare løsningen på dette finner du inne i DEG (og å endre på det du finner der), og ikke ved å forvente at verden skal endre seg etter deg.

Gjest HHP58
Skrevet

Dette forsto jeg litt lite av. Hvordan kan du si at -alle- kvinner ødelegger deg? Kjenner du alle kvinnene i verden?

Man har ofte lett for å overforenkle situasjoner men ikke har kontroll over.Jeg vet ikke hva flørting er og misforstår når noen gir meg ett vakkert smil OG har en samtale som varer over 10 sekunder.Vi snakket sikkert i 1 minutt eller noe.En søt slank dame i 40 åra.

Men selvfølgelig,det kan jo ha været broren hennes hun satt på med til butikken.Rart hun gjemte seg bar solbriller da? Hun kunne jo bare ha vinket til meg?

Skrevet

At jeg ikke vet hva flørting er og at kvinner forvirrer meg.Jeg er 53 år og kommer aldri til å forstå hva som "surrer" oppi hodene deres.

''At jeg ikke vet hva flørting er og at kvinner forvirrer meg.Jeg er 53 år og kommer aldri til å forstå hva som "surrer" oppi hodene deres.''

Jeg tviler på at situasjonen ville vært veldig forskjellig dersom du hadde vært homofil, og skulle forstå menn (som om de var en homogen gruppe).

Gjest HHP58
Skrevet

Man har ofte lett for å overforenkle situasjoner men ikke har kontroll over.Jeg vet ikke hva flørting er og misforstår når noen gir meg ett vakkert smil OG har en samtale som varer over 10 sekunder.Vi snakket sikkert i 1 minutt eller noe.En søt slank dame i 40 åra.

Men selvfølgelig,det kan jo ha været broren hennes hun satt på med til butikken.Rart hun gjemte seg bar solbriller da? Hun kunne jo bare ha vinket til meg?

En kort samtale? Kaster hun på håret? Holder hun blikkontakt lenge?

Er man enebarn og vært mer eller mindre alene i ca 30 av 50 år,begynner man å enten bli litt gal av ensomhet,eller feiltolker alle signaler fra kvinner i "passende alder".De er gjerne alene i butikken og søker blikkontakt.

Rimi har visst blir det rene sjekkestedet for meg?

På tide med en valium eller 5?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Er man enebarn og vært mer eller mindre alene i ca 30 av 50 år,begynner man å enten bli litt gal av ensomhet,eller feiltolker alle signaler fra kvinner i "passende alder".De er gjerne alene i butikken og søker blikkontakt.

Rimi kan være et supert sjekkested :-)

Du trenger ikke valium for dette.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Du minner meg om bror min, han tar alt som flørting og planlegger nesten brylupp om noen smiler til han. Tror de fleste bare vil være hyggelige jeg, mer ligger det ikke bak.

Gjest du vet nok til å ikke vanne frøet
Skrevet

*LOL*

Gjest minnah
Skrevet

For et fantastisk bilde, du har virkelig litterære kvaliteter!

Lett å si, men du må kanskje lette på vanninga..

Gjest Elextra
Skrevet

''.Når jeg da kommer hjem setter jeg potten i vinduet og vanner godt.Jeg blir da skuffet når en kaktus kommer opp og ikke en tulipan eller rose.''

Fin billedgjøring :-)

Skrevet

''Er det meg det er noe galt med hvis jeg forlanger at alle kvinner som er opptatt og mellom 35 og 55 skal være sure, bare fordi de er gift eller har samboer?''

Eh - ja, det synes jeg var et nokså urimelig krav? Jeg hører til den gruppa og føler meg ikke forpliktet til å gå rundt som en bitch av den grunn.

Du har tidligere vært irritert over at enkelte virker skremt av størrelsen din, så det virker litt urettferdig at du nå er sur på de som faktisk er hyggelige.

Når det er sagt, skal du ikke legge for mye i litt småprat i butikken. Det er som regel ikke flørting selv om man veksler noen ord på den måten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...