Gå til innhold

Overføring av verdi på kontantkort til mobil.

Anbefalte innlegg

Gjest Mobilspørsmål
Skrevet

Sønnen har fått smarttelefon i dag. Han flyttet sim-kortet fra gammel mobil over til smarttelefonen, men verdien han hadde igjen på kontantkortet på den gamle mobilen kom ikke over på den nye.

Dette gikk av seg selv med andre sønnen sin samme prosedyre for et par uker siden, da han fikk smarttelefonen sin.

Noen som vet grunnen til dette, eller bør jeg høre med NetCom?

Skrevet

Det må du nesten spørre Netcom om. Pengene følger jo SIM-kortet, ikke telefonen. Sikker på at han ikke hadde brukt opp pengene? :D

Gjest Mobilspørsmål
Skrevet

Det må du nesten spørre Netcom om. Pengene følger jo SIM-kortet, ikke telefonen. Sikker på at han ikke hadde brukt opp pengene? :D

Takker for svar. Vet at han hadde litt penger igjen. Det gikk som smurt ved andre sønnen sin samme prosedyre, så jeg får høre med NetCom kanskje. Har prøvd å slå mobilen av og på også.

Skrevet

Takker for svar. Vet at han hadde litt penger igjen. Det gikk som smurt ved andre sønnen sin samme prosedyre, så jeg får høre med NetCom kanskje. Har prøvd å slå mobilen av og på også.

Hva skjer om du setter kortet inn i den gamle telefonen, da? Null penger skal være null penger uansett telefon.

Gjest Mobilspørsmål
Skrevet

Hva skjer om du setter kortet inn i den gamle telefonen, da? Null penger skal være null penger uansett telefon.

Han hadde penger igjen, det vet både jeg og han. Har ikke prøvd å sette sim tilbake i gammel telefon igjen. Skal ringe NetCom kundeservice i morgen, de har åpent fra kl. 10-15 ser jeg.

Gjest Mobilspørsmål
Skrevet

Ringte NetCom og pengene ble brukt opp i går på datatrafikk gitt. Han må ha styra med 3G før han fikk kobla seg opp på det trådløse nettet her i heimen.

Skrevet

Ringte NetCom og pengene ble brukt opp i går på datatrafikk gitt. Han må ha styra med 3G før han fikk kobla seg opp på det trådløse nettet her i heimen.

Hehe, da renner jo pengene ut om du har kontantkort, ja. :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...