Gjest Mobilspørsmål Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Sønnen har fått smarttelefon i dag. Han flyttet sim-kortet fra gammel mobil over til smarttelefonen, men verdien han hadde igjen på kontantkortet på den gamle mobilen kom ikke over på den nye. Dette gikk av seg selv med andre sønnen sin samme prosedyre for et par uker siden, da han fikk smarttelefonen sin. Noen som vet grunnen til dette, eller bør jeg høre med NetCom? 0 Siter
Mrs D Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Det må du nesten spørre Netcom om. Pengene følger jo SIM-kortet, ikke telefonen. Sikker på at han ikke hadde brukt opp pengene? 0 Siter
Gjest Mobilspørsmål Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Det må du nesten spørre Netcom om. Pengene følger jo SIM-kortet, ikke telefonen. Sikker på at han ikke hadde brukt opp pengene? Takker for svar. Vet at han hadde litt penger igjen. Det gikk som smurt ved andre sønnen sin samme prosedyre, så jeg får høre med NetCom kanskje. Har prøvd å slå mobilen av og på også. 0 Siter
Mrs D Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Takker for svar. Vet at han hadde litt penger igjen. Det gikk som smurt ved andre sønnen sin samme prosedyre, så jeg får høre med NetCom kanskje. Har prøvd å slå mobilen av og på også. Hva skjer om du setter kortet inn i den gamle telefonen, da? Null penger skal være null penger uansett telefon. 0 Siter
Gjest Mobilspørsmål Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Hva skjer om du setter kortet inn i den gamle telefonen, da? Null penger skal være null penger uansett telefon. Han hadde penger igjen, det vet både jeg og han. Har ikke prøvd å sette sim tilbake i gammel telefon igjen. Skal ringe NetCom kundeservice i morgen, de har åpent fra kl. 10-15 ser jeg. 0 Siter
Gjest Mobilspørsmål Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 Det må du nesten spørre Netcom om. Pengene følger jo SIM-kortet, ikke telefonen. Sikker på at han ikke hadde brukt opp pengene? Ringte NetCom og pengene ble brukt opp i går på datatrafikk gitt. Han må ha styra med 3G før han fikk kobla seg opp på det trådløse nettet her i heimen. 0 Siter
Mrs D Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 Ringte NetCom og pengene ble brukt opp i går på datatrafikk gitt. Han må ha styra med 3G før han fikk kobla seg opp på det trådløse nettet her i heimen. Hehe, da renner jo pengene ut om du har kontantkort, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.