Gjest oiii Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Går på laveste dose Cipralex mot panikkangst, og 1000 -> 500mg Tetracyclin den siste uken. 30 år, slank, ikke kjent diabetes. Nå sitter jeg her med masse prikking og nummenhet i begge hendene. Mest fingrene, noe stråling opp til albuene. Er dette en bivirkning, eller må jeg ringe legen hvis det ikke går over? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Prikkinger er et typisk symptom ved panikkangst. Om det ikke endrer seg til mandag, kan du ringe fastlegen. 0 Siter
Gjest oiii Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Prikkinger er et typisk symptom ved panikkangst. Om det ikke endrer seg til mandag, kan du ringe fastlegen. Ja, men medisinen virker så godt at jeg har ikke panikkangst lenger. Får ta det med legen på mandag ja. 0 Siter
Gjest oiii Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Prikkinger er et typisk symptom ved panikkangst. Om det ikke endrer seg til mandag, kan du ringe fastlegen. Håper det ikke har noe å gjøre med at jeg drakk 8 glass vin i går eller at jeg har spist usunt den siste uken. 0 Siter
Gjest Nerda Skrevet 24. mars 2012 Skrevet 24. mars 2012 Håper det ikke har noe å gjøre med at jeg drakk 8 glass vin i går eller at jeg har spist usunt den siste uken. Min erfaring er at det er å be om trøbbel... Alkohol er bensin på bålet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 Håper det ikke har noe å gjøre med at jeg drakk 8 glass vin i går eller at jeg har spist usunt den siste uken. 8 alkoholenheter på en kveld er ikke bra uansett hvilken psykisk lidelse en behandles for. 0 Siter
Gjest oiii Skrevet 25. mars 2012 Skrevet 25. mars 2012 8 alkoholenheter på en kveld er ikke bra uansett hvilken psykisk lidelse en behandles for. Jeg vet. Det var et engangstilfelle, dvs ett år siden sist! 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Min erfaring er at det er å be om trøbbel... Alkohol er bensin på bålet. Enig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.