Gå til innhold

SSRI og parestesier

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går på laveste dose Cipralex mot panikkangst, og 1000 -> 500mg Tetracyclin den siste uken. 30 år, slank, ikke kjent diabetes.

Nå sitter jeg her med masse prikking og nummenhet i begge hendene. Mest fingrene, noe stråling opp til albuene.

Er dette en bivirkning, eller må jeg ringe legen hvis det ikke går over?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Prikkinger er et typisk symptom ved panikkangst. Om det ikke endrer seg til mandag, kan du ringe fastlegen.

Skrevet

Prikkinger er et typisk symptom ved panikkangst. Om det ikke endrer seg til mandag, kan du ringe fastlegen.

Ja, men medisinen virker så godt at jeg har ikke panikkangst lenger. Får ta det med legen på mandag ja.

Skrevet

Håper det ikke har noe å gjøre med at jeg drakk 8 glass vin i går eller at jeg har spist usunt den siste uken.

Gjest Nerda
Skrevet

Håper det ikke har noe å gjøre med at jeg drakk 8 glass vin i går eller at jeg har spist usunt den siste uken.

Min erfaring er at det er å be om trøbbel... Alkohol er bensin på bålet.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

8 alkoholenheter på en kveld er ikke bra uansett hvilken psykisk lidelse en behandles for.

Skrevet

8 alkoholenheter på en kveld er ikke bra uansett hvilken psykisk lidelse en behandles for.

Jeg vet. Det var et engangstilfelle, dvs ett år siden sist!

Gjest Ladytron
Skrevet

Min erfaring er at det er å be om trøbbel... Alkohol er bensin på bålet.

Enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...