Gå til innhold

Hva koster det fra Standsted flyplass til London

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stansted Express, Express Class Return (dvs. "normal" klasse t/r) koster 88,5 pund for voksne, såvidt jeg kan se:

https://www.stanstedexpress.com

Det er et utmerket tog. Eneste grunn til å velge noe annet er hvis dere skal til en helt annen kant enn Liverpool Street St. Men dere kommer greit videre med T-banen derfra, hvis dere ikke har altfor mye bagasje.

Billigste og beste reise?

Ser ut som det er 21 pund med tog, en vei, det er vel litt dyrt?

Nå husker jeg ikke hva vi har betalt, men når vi har dratt har vi brukt drosje, med 5 stk (2 barn) har det ikke blitt store prisforskjellen og mye enklere. Både fra Stanstead og Gatwick.

Annonse

Gjest og retur

Stansted Express, Express Class Return (dvs. "normal" klasse t/r) koster 88,5 pund for voksne, såvidt jeg kan se:

Det er et utmerket tog. Eneste grunn til å velge noe annet er hvis dere skal til en helt annen kant enn Liverpool Street St. Men dere kommer greit videre med T-banen derfra, hvis dere ikke har altfor mye bagasje.

Synes det høres dyrt ut. Mener jeg har sett busspriser nede i 8 eller 10 pund. Da tar vi heller det.Tenkte vi skulle være litt økonomiske.

Gjest og retur

Nå husker jeg ikke hva vi har betalt, men når vi har dratt har vi brukt drosje, med 5 stk (2 barn) har det ikke blitt store prisforskjellen og mye enklere. Både fra Stanstead og Gatwick.

Jeg har tenkt på det som så langt at drosje er utenkelig. Men da er det kanskje ikke det.

Gjest og retur

Når bør man være på flyplassen når man skal til Norge igjen?

Når bør man være på flyplassen når man skal til Norge igjen?

1,5 - 2 timer før, hvis dere skal sjekke inn bagasje. Det anbefales vel to timer når det er utenlandsfly.

Jeg tar forbehold om at jeg ikke aner noe om Ryanairs regler eller rutiner.

Synes det høres dyrt ut. Mener jeg har sett busspriser nede i 8 eller 10 pund. Da tar vi heller det.Tenkte vi skulle være litt økonomiske.

http://www.terravision.eu kan du i hvert fall få det ned i 14 pund t/r.

Men sjekk hvor dere havner - jeg synes det er verd å betale _litt_ for å ikke skifte T-bane X ganger med bagasje, spesielt hvis dere kommer i rushtiden. Men det er antakelig flere steder å velge mellom med buss - ekspressen går bare til Liverpool Street og Tottenham Hale.

Jeg har tenkt på det som så langt at drosje er utenkelig. Men da er det kanskje ikke det.

Vi forhåndsbestiller drosje da slik at prisen er avtalt på forhånd og da står det en kar med navnet vår på et skilt når vi kommer til utgangshallen. :o) Litt kult i grunnen. :o)

Annonse

Gjest Ånden

Vi forhåndsbestiller drosje da slik at prisen er avtalt på forhånd og da står det en kar med navnet vår på et skilt når vi kommer til utgangshallen. :o) Litt kult i grunnen. :o)

Samme opplegg hadde jeg da jeg ankom Krakow, men den taxien var nesten dobbelt så dyr som de andre. Neste gang finner jeg taxi selv.

Samme opplegg hadde jeg da jeg ankom Krakow, men den taxien var nesten dobbelt så dyr som de andre. Neste gang finner jeg taxi selv.

Jeg tror ikke det var dyrere i London, i alle fall var det omtrent det samme som å ta toget når vi var så mange.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...