Gå til innhold

EU personlighetsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Bella Dotte
Skrevet

Æsj, jeg oppdaget nettopp at jeg kan ha gått i surr med disse personlighetsforstyrrelsene fordi "eu" kan stå for både "engstelig/unnvikende" og "emosjonelt ustabil". Og det er to temmelig forskjellige tilstander. Jeg gremmes...

Videoannonse
Annonse
Gjest sånn er rlivet
Skrevet

EU står for europeisk union.

AP for arbeiderpartiet.

AD betyr advertising.

SS står for Schutzstaffel.

Skrevet

Å jeg visste ikke at det var så komplisert. Jeg trodde eupf betydde emosjonelt ustabil pf, Kanskje jeg tar feil. Da blir jeg skikkelig lei meg for jeg er nemlig eupf. På den måten jeg trodde

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Den vanlige betydningen av eupf er emosjonelt ustabil pf.

Bella Dotte
Skrevet

Den vanlige betydningen av eupf er emosjonelt ustabil pf.

Så når man snakker om engstelig-unnviktende, så sier/skriver man alltid engstelig-unnvikende?

Gjest HHP58
Skrevet

EU står for europeisk union.

AP for arbeiderpartiet.

AD betyr advertising.

SS står for Schutzstaffel.

Og EU personlighetsforstyrrelse for Emosjonell Ustabil Personlighets forstyrrelse.Dette og ikke noe allet.Vil du diskutere forkortelser "sånn er livet" så kan jeg fåreslå enten Åpent Forum eller språk på vgd.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...