Gå til innhold

Design-endringer


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Gjest Moderator

I løpet av den kommende uken vil det bli gjennomført noen design-endringer på doktoronline. Alle nåværende funksjoner vil fortsatt være tilgjengelige, men noen av menyene vil være litt annerledes plassert.

Det er foreløpig ikke avgjort nøyaktig når endringene gjennomføres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    3

  • Lillemus

    3

  • Bookworm

    3

  • Kalevaala

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

Nå minnes jeg plutselig for endel år siden da det ble noen endringer her inne, og folk gikk "amok" ;)

Tror vi tåler bedre endringer idag enn det vi gjorde før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikser dere litt på designet, slik at det fungerer bedre på Android?

Og det er veldig vanskelig å se forskjellen på uleste (blå) og leste (lilla) linker på noen LCD-skjermer. Ville vært veldig fint med litt større kontrast.

Tusen takk! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Fikser dere litt på designet, slik at det fungerer bedre på Android?

Og det er veldig vanskelig å se forskjellen på uleste (blå) og leste (lilla) linker på noen LCD-skjermer. Ville vært veldig fint med litt større kontrast.

Tusen takk! :-)

Med vennlig hilsen

''Fikser dere litt på designet, slik at det fungerer bedre på Android?''

Ikke i denne omgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Nå minnes jeg plutselig for endel år siden da det ble noen endringer her inne, og folk gikk "amok" ;)

Tror vi tåler bedre endringer idag enn det vi gjorde før ;)

''Nå minnes jeg plutselig for endel år siden da det ble noen endringer her inne, og folk gikk "amok" ;)''

Det blir ingen endringer på oppsettet av forum denne gangen. Kun flytting av innloggingsknapp og noen få andre mindre endringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Velg forum" er da utrolig upraktisk? Må scrolle langt ned på siden for å finne riktig forum - må det være slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

"Velg forum" er da utrolig upraktisk? Må scrolle langt ned på siden for å finne riktig forum - må det være slik?

''"Velg forum" er da utrolig upraktisk? Må scrolle langt ned på siden for å finne riktig forum - må det være slik?''

Det forsøkes å finne en bedre løsning på dette. Enig i at den ikke fungerer slik det er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå minnes jeg plutselig for endel år siden da det ble noen endringer her inne, og folk gikk "amok" ;)

Tror vi tåler bedre endringer idag enn det vi gjorde før ;)

Haha, husker du da vi fikk påskekurv som plaster på såret? Det var så søtt at da smeltet jeg umiddelbart. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får ikke opp hele rullgardinen lenger når jeg skal velge forum og ikke klarer jeg å komme helt ned heller.

Jeg må gå helt tilbake til forsiden for å velge nytt forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå minnes jeg plutselig for endel år siden da det ble noen endringer her inne, og folk gikk "amok" ;)

Tror vi tåler bedre endringer idag enn det vi gjorde før ;)

Tja, men du husker sikkert hvor mye tull det var den gangen også som ikke fungerte. De la ut en versjon som var helt bak mål og det så ikke ut til at de hadde foretatt tester på forhånd. Det var veldig klønete utført den gangen, så får vi se da om de har lært noe eller ikke siden den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Jeg håper det settes på en scrollefunksjon inne i nedtrekkmenyen for "Velg forum". Det var laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned til åpent forum. Og når jeg bomma på den så jeg måtte heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt opp og klikke på velg forum igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Kan dere da reversere funksjonen der innlegg man ikke har lest likevel blir lilla?

Ref min tråd rett under denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dere aldri fristet til å finne på noe tull med oss brukerne når dere legger om? :) Jeg hadde ikke greid å la være å lage et tulleforum for en dag. Forum for single salsadansere med innleggsåler, eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, husker du da vi fikk påskekurv som plaster på såret? Det var så søtt at da smeltet jeg umiddelbart. :-)

Hva da, påskekurv?

Kjenner at jeg vil ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bella Dotte

Blir dere aldri fristet til å finne på noe tull med oss brukerne når dere legger om? :) Jeg hadde ikke greid å la være å lage et tulleforum for en dag. Forum for single salsadansere med innleggsåler, eller noe.

Det er snart 1. april, så følg med, følg med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...