Gå til innhold

Design-endringer


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Det er snart 1. april, så følg med, følg med.

Jeg synes morsomheter er morsomst alle andre dager den. 1. april er for pingler!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    3

  • Lillemus

    3

  • Bookworm

    3

  • XbellaX

    2

Mest aktive i denne tråden

Persille1365381127

''"Velg forum" er da utrolig upraktisk? Må scrolle langt ned på siden for å finne riktig forum - må det være slik?''

Det forsøkes å finne en bedre løsning på dette. Enig i at den ikke fungerer slik det er nå.

Det fungerer ikke i det hele tatt i Chrome i hvertfall. Det går ikke an å scrolle uten å ha klikket på "velg forum" først, da kan man kun scrolle vha pilene - ikke noen scrollbar eller annet, og skulle man pile seg forbi åpent i iveren - så må man begynne på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Haha, husker du da vi fikk påskekurv som plaster på såret? Det var så søtt at da smeltet jeg umiddelbart. :-)

Begynner å demre litt her nå, ja :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Tja, men du husker sikkert hvor mye tull det var den gangen også som ikke fungerte. De la ut en versjon som var helt bak mål og det så ikke ut til at de hadde foretatt tester på forhånd. Det var veldig klønete utført den gangen, så får vi se da om de har lært noe eller ikke siden den gangen.

Ja,. husker vi klaga på fargen på teksten f.eks.? At det vat håpløst å se hvilke innlegg vi hadde lest og ikke lest? Ellers har jeg nok fortrengt det meste :P

Var det ikke den gangen det oppsto et nytt forum også? For de som nekta å være på DOL mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva da, påskekurv?

Kjenner at jeg vil ha det!

Haha, ja. Webmaster hadde ordnet og styret og gjort det fint(trodde de stakkars), vi hater jo forandringer som pesten så vi klaget ehm..høylydt. Tilslutt fikk vi det slik vi ønsket, og en liten visuell påskekurv på logg inn siden tror jeg det var. Søtt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det fungerer ikke i det hele tatt i Chrome i hvertfall. Det går ikke an å scrolle uten å ha klikket på "velg forum" først, da kan man kun scrolle vha pilene - ikke noen scrollbar eller annet, og skulle man pile seg forbi åpent i iveren - så må man begynne på nytt.

''Det fungerer ikke i det hele tatt i Chrome i hvertfall. Det går ikke an å scrolle uten å ha klikket på "velg forum" først, da kan man kun scrolle vha pilene - ikke noen scrollbar eller annet, og skulle man pile seg forbi åpent i iveren - så må man begynne på nytt.''

Takk for tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,. husker vi klaga på fargen på teksten f.eks.? At det vat håpløst å se hvilke innlegg vi hadde lest og ikke lest? Ellers har jeg nok fortrengt det meste :P

Var det ikke den gangen det oppsto et nytt forum også? For de som nekta å være på DOL mer?

''Var det ikke den gangen det oppsto et nytt forum også? For de som nekta å være på DOL mer?''

Jo! :o) Det var da de gjorde om på oppsettet slik at tråd og innlegg var horisontaldelt og ikke vertikalt - med ekstremt mye motbør! De måtte gjøre det til et valg - er det noen som bruker den horisontale varianten? Finnes den lenger i det hele tatt? Den var helt ubrukelig spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''Var det ikke den gangen det oppsto et nytt forum også? For de som nekta å være på DOL mer?''

Jo! :o) Det var da de gjorde om på oppsettet slik at tråd og innlegg var horisontaldelt og ikke vertikalt - med ekstremt mye motbør! De måtte gjøre det til et valg - er det noen som bruker den horisontale varianten? Finnes den lenger i det hele tatt? Den var helt ubrukelig spør du meg.

Enig! O'lykke den dagen jeg oppdaga at man kunne klikke på noe for å endre fra vertikal til horisontal oppdeling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! O'lykke den dagen jeg oppdaga at man kunne klikke på noe for å endre fra vertikal til horisontal oppdeling :P

''O'lykke den dagen jeg oppdaga at man kunne klikke på noe for å endre fra vertikal til horisontal oppdeling :P''

_Fra_ vertikal til horisontal?! Bruker du det? Altså der tråden er over og innlegget under (eller omvendt)??? Jeg har vertikal-deling, altså trådlisten til venstre og innlegget jeg leser til høyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

''O'lykke den dagen jeg oppdaga at man kunne klikke på noe for å endre fra vertikal til horisontal oppdeling :P''

_Fra_ vertikal til horisontal?! Bruker du det? Altså der tråden er over og innlegget under (eller omvendt)??? Jeg har vertikal-deling, altså trådlisten til venstre og innlegget jeg leser til høyre.

Mente omvendt ;) Trådliste til venstre og innlegg til høyre ;) Tenker alltid at det er horisontalt siden de ligger ved siden av hverandre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Blir dere aldri fristet til å finne på noe tull med oss brukerne når dere legger om? :) Jeg hadde ikke greid å la være å lage et tulleforum for en dag. Forum for single salsadansere med innleggsåler, eller noe.

''Blir dere aldri fristet til å finne på noe tull med oss brukerne når dere legger om? :) Jeg hadde ikke greid å la være å lage et tulleforum for en dag. Forum for single salsadansere med innleggsåler, eller noe.''

Det vi hadde ønsket oss aller mest, var evnen til å hypnotisere forumbrukerne slik at de ikke så svakhetene før de var fjernet.

På den annen side, så spørs det om svakhetene da ville blitt oppdaget.

Men opprettingen av et forum for single salsadansere med innleggssåler ville kanskje kunne ha fungert som en avledningsmanøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg håper det settes på en scrollefunksjon inne i nedtrekkmenyen for "Velg forum". Det var laaaaaaaaaaaaaaaaaaangt ned til åpent forum. Og når jeg bomma på den så jeg måtte heeeeeeeeeeeeeeeeeeelt opp og klikke på velg forum igjen....

Det jobbes med å forbedre velg forum funksjonen. Det er mange som erfarer at den ikke fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Jeg får ikke opp hele rullgardinen lenger når jeg skal velge forum og ikke klarer jeg å komme helt ned heller.

Jeg må gå helt tilbake til forsiden for å velge nytt forum.

''Jeg får ikke opp hele rullgardinen lenger når jeg skal velge forum og ikke klarer jeg å komme helt ned heller.

''

Det jobbes med å finne en bedre løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Som tidligere meldt, ønsker jeg funksjonen "Nye i valgte fora" tilbake igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Som tidligere meldt, ønsker jeg funksjonen "Nye i valgte fora" tilbake igjen :-)

''Som tidligere meldt, ønsker jeg funksjonen "Nye i valgte fora" tilbake igjen :-)''

Det er videreformidlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Det fungerer ikke i det hele tatt i Chrome i hvertfall. Det går ikke an å scrolle uten å ha klikket på "velg forum" først, da kan man kun scrolle vha pilene - ikke noen scrollbar eller annet, og skulle man pile seg forbi åpent i iveren - så må man begynne på nytt.

Det er nå gjort noen endringer med henblikk på at ting skal fungere bedre i chrome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Høstløv

Det er nå gjort noen endringer med henblikk på at ting skal fungere bedre i chrome.

Se det, ja, nå kom forumvalg opp på en side.

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå gjort noen endringer med henblikk på at ting skal fungere bedre i chrome.

*Velg forum* ser veldig bra ut i Chrome nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...