Gå til innhold

Design-endringer


Gjest Moderator

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mrxx

    3

  • Lillemus

    3

  • Bookworm

    3

  • Kalevaala

    2

Mest aktive i denne tråden

''Jeg får ikke opp hele rullgardinen lenger når jeg skal velge forum og ikke klarer jeg å komme helt ned heller.

''

Det jobbes med å finne en bedre løsning.

Ser ut til at det er løst ved at forumene kommer ved siden av hverandre. Det fungerer bra her i alle fall, det lille jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Det er nå gjort noen endringer med henblikk på at ting skal fungere bedre i chrome.

Fungerer mye bedre nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår at reklame er viktig på et nettsted som dette, men må headingen ta såpass stor plass på toppen av siden? Det gjør at man må scrolle nedover hver gang (i hvert fall i Explorer)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at reklame er viktig på et nettsted som dette, men må headingen ta såpass stor plass på toppen av siden? Det gjør at man må scrolle nedover hver gang (i hvert fall i Explorer)...

Jeg scroller slik at jeg har bare de to kolonnene på skjermen, nå er jeg også tvunget til å ha den pokkers reklamen på høyresiden da, men ikke noe annet. Når jeg leser fra 100 nyeste går det helt fint. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Nerda

Denne kommer dobbelt, fordi jeg posta den uneder "velge forum" høyere opp. Ser at den kanskje passer bedre her

'Jeg har en innvending.

Fordi jeg ser dårlig, må jeg forstørre opp skjermbildet til ca 5x. Så ledes er det veldig lett å manufvrere litt utenfor rullgardina slik at alt forsvinner. Da er det på'n igjen til jeg klarer å treffe (da spes de fora som ligger nederst. Med den gamle forsvant ikke oversikten så lett. Synes dette er irriterende.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...