Gå til innhold

Psyke barn over 12 år.....

Anbefalte innlegg

Gjest Vinnas
Skrevet

Fikk i dag vite at vi som foreldre får avslag fra NAV på utvidet tid for ekstra sykedager/oppfølging for vår 12 årige datter. De som får innvilget ekstra dager fra jobben er de som har barn over 12 år med somatisk lidelse. De har ingen punkt som forsvarer psykisk sykdom. Jeg vil legge meg ned å grine fordi føler at vi møter motgang både på den ene og andre måten i det offentlige systemet. Trodde vi ble tatt på alvor fra første stund da det gjelder ett barn, men det har ikke skjedd.

Vi har hatt det svært tøft den siste tiden med en datter som preges av stor angst/tvangstanker. Hun må ha hjelp til nesten alt akkurat nå. Stakkars stakkars jenta vår som lider slik nå og vi som pårørende er så bekymret over hvordan dette skal gå videre.

Sukk.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg var deg, så ville jeg ha postet dette spørsmålet på forum for trygdrett og betalt for en uttalelse fra advokaten. Høres meget spesielt ut at det ikke er barnets funksjonsnivå som skal være avgjørende. Jeg tror dere bør klage på vedtaket.

Gjest holoholofilo
Skrevet

KLAG! Hvor står det i reglene at det gjelder kun fysisk sykdom? Tviler på at dette kan være riktig. Hilsen ei som jobber i NAV.

Gjest bjørkhild
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt inn en stor klage med en gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...