Gjest Mrs.Q Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Er glad for har tatt kun 100 mg solian nå tre netter, og jeg er ikke dårlig :-) Det må vel bety at jeg trenger dem ikke? Ser ut som det går fint med nedtrappingen min 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 ''Det må vel bety at jeg trenger dem ikke?'' Nei, det betyr det ikke. Det betyr kun at du har tålt det greit hittil å gå på en liten dose. Jeg synes det er synd at du utsetter hjernen din for den belastningen det er å bli dårligere igjen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 ''Det må vel bety at jeg trenger dem ikke?'' Nei, det betyr det ikke. Det betyr kun at du har tålt det greit hittil å gå på en liten dose. Jeg synes det er synd at du utsetter hjernen din for den belastningen det er å bli dårligere igjen. Det er ikke sikkert jeg blir dårligere igjen. Og nå vil jo birvikninger forsvinne, og redselen for å dø av medisinen. 0 Siter
frosken Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Det er ikke sikkert jeg blir dårligere igjen. Og nå vil jo birvikninger forsvinne, og redselen for å dø av medisinen. ''Det er ikke sikkert jeg blir dårligere igjen. Og nå vil jo birvikninger forsvinne, og redselen for å dø av medisinen.'' Det er vel ganske sannsynlig at du blir dårligere igjen og du var svært redd også før du begynte med solian. Så du forresten puls på nrk i kveld? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 ''Det er ikke sikkert jeg blir dårligere igjen. Og nå vil jo birvikninger forsvinne, og redselen for å dø av medisinen.'' Det er vel ganske sannsynlig at du blir dårligere igjen og du var svært redd også før du begynte med solian. Så du forresten puls på nrk i kveld? Kjenner jeg synker inni meg av å lese dette, er vel placebo. Bare jeg får være bra en stund er jeg glad. Hva handlet puls om da? Så ikke det. 0 Siter
Gjest bjørkhild Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Det er en "himmelvid" forskjell fra ingen solian og litt solian. Jeg snakker av erfaring. Bruker også litt AP, men klarer meg aldri uten. Hvorfor må det alltid være enten eller? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Jeg har skrevet det mange ganger før, og jeg skriver det igjen: Mange i stabil fase kan klare seg med utrolig små doser AP. Det må ikke forlede en til å tro at en klarer seg uten. For Solian betyr det at den store forskjellen ikke er mellom 500 og 100 mg, men mellom 100 mg og null. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har skrevet det mange ganger før, og jeg skriver det igjen: Mange i stabil fase kan klare seg med utrolig små doser AP. Det må ikke forlede en til å tro at en klarer seg uten. For Solian betyr det at den store forskjellen ikke er mellom 500 og 100 mg, men mellom 100 mg og null. Skal og ta 100 mg en stund fremover å se hvordan det går. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Det er en "himmelvid" forskjell fra ingen solian og litt solian. Jeg snakker av erfaring. Bruker også litt AP, men klarer meg aldri uten. Hvorfor må det alltid være enten eller? Tar iallefall 100 mg nå og skal gjøre det en stund fremover. Ser bare for meg at det beste er å klare seg uten, men det er jo ikke sikkert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.