Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vaskemaskinen min, som jeg kjøpte for seks mnd siden. Etter mye om og men, har dødd. I dag var vaskemaskinreparatørmannen her, han reparerte og dro.

Så satte jeg på en vask, og jaggu er feilen akkurat den samme som den var før.

Jeg kjenner trang til å utagere. Kjenner jeg.

Fortsetter under...

Jøss, kom det noen og reparerte?

Da jeg fikk full stopp i min vask/tørkemaskin etter ti mnd, så fikk jeg beskjed om å levere den på dynga, så kom det ny. Som også gikk etter ca 6 mnd, igjen beskjed om å hive den på dynga. Da fikk jeg pengene igjen og kjøpte et annet merke.

Jøss, kom det noen og reparerte?

Da jeg fikk full stopp i min vask/tørkemaskin etter ti mnd, så fikk jeg beskjed om å levere den på dynga, så kom det ny. Som også gikk etter ca 6 mnd, igjen beskjed om å hive den på dynga. Da fikk jeg pengene igjen og kjøpte et annet merke.

Løkki ju. Jeg satt med snøfres som ALDRI virka en eneste gang i halvannet år, fordi idiotene INSISTRERTE på å få lov å "reparere" de TRE gangene de etter loven har KRAV på. Før de var villige til å gi meg pengene mine igjen..

Så her regner jeg med møe morro før alt er på plass. *sniff*

Løkki ju. Jeg satt med snøfres som ALDRI virka en eneste gang i halvannet år, fordi idiotene INSISTRERTE på å få lov å "reparere" de TRE gangene de etter loven har KRAV på. Før de var villige til å gi meg pengene mine igjen..

Så her regner jeg med møe morro før alt er på plass. *sniff*

Det er jo litt kjipt. Vaskemaskin er liksom en av de hvitevarene man har bruk for ofte, og det er så upraktisk når de streiker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...