Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har ikke hatt råd til å kjøpe meg noe nytt på flere måneder. Men i dag var jeg innom Lindex for å handle gave til nevø, og jeg kommer over det ene fine plagget etter det andre. Jeg spaserer ut med en nye bukse, ny genser, ny bluse og en ny T-skjorte til den nette sum av 750 kroner.(mye for pengene) Så nå må jeg omrokkere noen utgifter, men shit-au!! Jeg gleder meg til å ha på noe nytt og fint i morgen! (har sjelden handlet på Lindex, men nå var det myyyyye fint!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377635-lykke-for-750-kr-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest minnah

Moro :-)

Har samme erfaring som deg, i perioder er det masse fint i en spesifikk butikk, mens i andre perioder er det ingenting som er fint eller passer. Fant selv hele 4 ytterjakker på Lindex i forrige uke. Vanligvis har jeg kanskje 2 å bytte mellom pr sesong. ;-)

Moro :-)

Har samme erfaring som deg, i perioder er det masse fint i en spesifikk butikk, mens i andre perioder er det ingenting som er fint eller passer. Fant selv hele 4 ytterjakker på Lindex i forrige uke. Vanligvis har jeg kanskje 2 å bytte mellom pr sesong. ;-)

Ah, 4 jakker!! Luksus:-))

Gjest luftslott

Samme her:-) Gikk tilfeldigvis innom en klesbutikk og titta på et stativ med salgsvarer, kom ut igjen med en bluse til meg og en til min mor. Min var egentlig pris 399, hennes opprinnelig pris 500, jeg fikk dem for 50 kr plagget:-) Hun er ganske stor, så jeg elsker å finne klær hun liker!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...