Gå til innhold

Noen menn som tør å svare ærlig?

Anbefalte innlegg

Gjest fornøyd slik

Altså, jeg vil gjerne finne en snill og trofast mann som er sprek og ikke ser så alt for verst ut. Er 31.

Så var det kroppen min da. Rundt meg er det rene trenings- og kroppshysteriet. Jeg hadde anoreksi og var treningsnarkoman for rundt 10 år siden, men nå har jeg liksom meldt meg ut av det der. Jeg er opptatt av hvordan jeg ser ut i forhold til klær og sminke, for all del, men jeg orker ikke å være så superslank lenger. Lårene begynner å bli litt kraftige, og magen disser litt. Fettet legger seg ikke på puppene uansett, så de veier ikke akkurat opp. Uansett: Jeg føler meg mye bedre enn på mange år nå som jeg har litt flesk på kroppen.

Spørsmålet: Er dette herslig? Kan en mann kunne bli fornøyd med kroppen min også, eller MÅ man være enten trent eller ha store pupper for å være kroppsmessig attraktiv? :)

Trodde selv det var en selvfølge at menn brydde seg mest om innsiden, selvtillit og utstråling, men har erfart nå etter at jeg har blitt bleikfeit at det ikke er så lett.

Fortsetter under...

Gjest fornøyd slik

Greia er at du selv synes du er bleikfeit er noe du utstråler. Dersom du synes at du ser ok ut, du har selvtillit og attitude, DET er deilig det!

Nei nei, JEG er fornøyd. Men objektivt sett er jeg nok bleikfeit, eller dvask og slank-chubby om du vil :)

Gjest fornøyd slik

Det er vanskelig å stole på din bedømmelse av deg selv når du forteller om din bakgrunn med anoreksi.

Skjønner, men BMI-messig er jeg i øvre sjikte av normalvektig, hvis det hjelper deg.

_Ingen_ vil være i nærheten av å tro at jeg er spiseforstyrret nå.

Annonse

''Spørsmålet: Er dette herslig? Kan en mann kunne bli fornøyd med kroppen min også, eller MÅ man være enten trent eller ha store pupper for å være kroppsmessig attraktiv? :)''

For de fleste oppegående menn er det mer sexy med en kvinne som er avslappet i sengen, som viser at hun har lyst (på akkurat HAM!) og som gir beng i om puppene slenger og en liten valk eller to disser litt - enn en som er velformet, men livredd for å røre seg fordi det kan fremkalle litt dissing - jeg lover! :o)

Selv har jeg absolutt ikke fotomodellkropp, etter to svangerskap blir ikke magen min flat igjen (som om den noen gang har vært det!), jeg har noen få kg jeg ikke hadde hatt vondt av å få bort, puppene strutter ikke akkurat (det har de forøvrig aldri gjort...) og rumpa er heller ingen sprettrumpe - men jeg har aldri fått klager fra de menn jeg har vært i seng med! :o) Og kjæresten tenner nå i lange baner fortsatt etter snart 7 år - det er ikke bare det ytre som teller, det er helt sant! :o)

Gjest Nickløsheletida

''Altså, jeg vil gjerne finne en snill og trofast mann som er sprek og ikke ser så alt for verst ut''

Hva mener du med sprek? Hvis dere har et noen lunde likt ambisjonsnivå hva kropp angår, så skulle det vel ikke være vanskelig å finne en mann. Man ser da par i alle størrelser, så det skulle vel ikke være noe vanskeligere for deg enn for andre :-)

Gjest Pilka

Nei nei, JEG er fornøyd. Men objektivt sett er jeg nok bleikfeit, eller dvask og slank-chubby om du vil :)

Hvis du er fornøyd selv så er det ingen grunn til å tro at ikke andre er eller kan være det. Det finnes kropper i alle varianter så bare sett i gang og let etter den som smellpasser for deg. Så kan dere være smellfeite, smellvakre osv., så lenge dere er fornøyde;-)

Gjest så er det sagt

Skjønner, men BMI-messig er jeg i øvre sjikte av normalvektig, hvis det hjelper deg.

_Ingen_ vil være i nærheten av å tro at jeg er spiseforstyrret nå.

Jeg hørte en god en i forrige uke:

"Det finnes en kjøper til hver eneste bruktbil" :-)

Annonse

Gjest fornøyd slik

Hvis du er fornøyd selv så er det ingen grunn til å tro at ikke andre er eller kan være det. Det finnes kropper i alle varianter så bare sett i gang og let etter den som smellpasser for deg. Så kan dere være smellfeite, smellvakre osv., så lenge dere er fornøyde;-)

De datene jeg har vært på å bedømme, er det faktisk ikke så enkelt. Skremmende mye kroppsfiksering der ute!

Gjest fornøyd slik

''Altså, jeg vil gjerne finne en snill og trofast mann som er sprek og ikke ser så alt for verst ut''

Hva mener du med sprek? Hvis dere har et noen lunde likt ambisjonsnivå hva kropp angår, så skulle det vel ikke være vanskelig å finne en mann. Man ser da par i alle størrelser, så det skulle vel ikke være noe vanskeligere for deg enn for andre :-)

Altså, muligens urimelig av meg, men ettersom menn setter muskler letter enn kvinner håper jeg da endelig jeg kan kapre en mann med normal kropp, uten ølmage.

Husker alle de "kroppen vår"-bildene vi fikk se på barneskolen: Mannen var slank og hadde moderat med muskler, damen var FYLDIG, ikke slik som 95% av de på treningssenteret mitt. Er det urimelig? ;)

Gjest fornøyd slik

''Spørsmålet: Er dette herslig? Kan en mann kunne bli fornøyd med kroppen min også, eller MÅ man være enten trent eller ha store pupper for å være kroppsmessig attraktiv? :)''

For de fleste oppegående menn er det mer sexy med en kvinne som er avslappet i sengen, som viser at hun har lyst (på akkurat HAM!) og som gir beng i om puppene slenger og en liten valk eller to disser litt - enn en som er velformet, men livredd for å røre seg fordi det kan fremkalle litt dissing - jeg lover! :o)

Selv har jeg absolutt ikke fotomodellkropp, etter to svangerskap blir ikke magen min flat igjen (som om den noen gang har vært det!), jeg har noen få kg jeg ikke hadde hatt vondt av å få bort, puppene strutter ikke akkurat (det har de forøvrig aldri gjort...) og rumpa er heller ingen sprettrumpe - men jeg har aldri fått klager fra de menn jeg har vært i seng med! :o) Og kjæresten tenner nå i lange baner fortsatt etter snart 7 år - det er ikke bare det ytre som teller, det er helt sant! :o)

Håper selvsagt på å finne en sånn en :) Prøvde å lodde realismen i det...

Gjest Nickløsheletida

Altså, muligens urimelig av meg, men ettersom menn setter muskler letter enn kvinner håper jeg da endelig jeg kan kapre en mann med normal kropp, uten ølmage.

Husker alle de "kroppen vår"-bildene vi fikk se på barneskolen: Mannen var slank og hadde moderat med muskler, damen var FYLDIG, ikke slik som 95% av de på treningssenteret mitt. Er det urimelig? ;)

Jeg synes ikke det er riktig å sette høyere krav til partneren enn til seg selv og dessuten får menn lettere mage enn kvinner med årene.

Jeg er sprek og slank:-)

Vanskelig å si om du er atraktiv eller ikke, fordi jeg ikke har sett deg. Men jeg har slettes ikke noe i mot at jenter har noen kilo for mye, men ikke fete, men litt former kan være sexy som fy.

Men det kommer jo an på hvordan kiloene er fordelt også.

De klesmodellene vi ser er slettes ikke så veldig sexy så det gjør noe, de er altfor tynne etter min smak.

Med andre ord så er det ikke noe i din beskrivelse som skremmer meg. Men ett pent ansikt og fin personlighet betyr mer for meg enn noen kilo for mye.

Gjest fornøyd slik

Jeg synes ikke det er riktig å sette høyere krav til partneren enn til seg selv og dessuten får menn lettere mage enn kvinner med årene.

Ja, med årene! Nå ser jeg etter en på samme alder. Det er jo ikke ulikt sånn sett. Sett at vi hadde bodd på en bondegård for 300 år siden, hadde han sannsynligvis hatt mer muskler enn meg.

Gjest Nickløsheletida

Ja, med årene! Nå ser jeg etter en på samme alder. Det er jo ikke ulikt sånn sett. Sett at vi hadde bodd på en bondegård for 300 år siden, hadde han sannsynligvis hatt mer muskler enn meg.

Jeg synes bare at det du skrev her:

''Skremmende mye kroppsfiksering der ute!''

samtidig som du selv setter krav en til manns kropp, ikke henger helt på greip:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...