Gjest VeraKa Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10064768 Få det udyret ut av vår kjære fedreland med en gang. 0 Siter
Sør Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Nå er det jo slik at Lovverket også gjelder oss. Krekar kan ikke utvises hvis det er i strid med den norske Grunnloven. Og den gjelder Krekar. Så forhåpentligvis blir Krekar låst vekk i 5 år (hvis ikke anken fører frem), for å vise at Norge ikke belønner kriminalitet med en gratis flybillett. En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Nå er det jo slik at Lovverket også gjelder oss. Krekar kan ikke utvises hvis det er i strid med den norske Grunnloven. Og den gjelder Krekar. Så forhåpentligvis blir Krekar låst vekk i 5 år (hvis ikke anken fører frem), for å vise at Norge ikke belønner kriminalitet med en gratis flybillett. En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten. Kurdiske myndigheter klør i fingrene å få tak i Krekar for å ta han så fort som mulig av live. Det er liten fare for at han kommer til å 'springe løs' i Midtøsetn. 0 Siter
Sør Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Kurdiske myndigheter klør i fingrene å få tak i Krekar for å ta han så fort som mulig av live. Det er liten fare for at han kommer til å 'springe løs' i Midtøsetn. Midtøsten er ikke bare Kurdistan, men (som du påpeker) er han i livsfare der, og derfor er han beskyttet fra utsendelse fra alle land i Europa. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest frpeppedama Skrevet 26. mars 2012 Skrevet 26. mars 2012 Nå er det jo slik at Lovverket også gjelder oss. Krekar kan ikke utvises hvis det er i strid med den norske Grunnloven. Og den gjelder Krekar. Så forhåpentligvis blir Krekar låst vekk i 5 år (hvis ikke anken fører frem), for å vise at Norge ikke belønner kriminalitet med en gratis flybillett. En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten. ''En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten.'' Godt du innrømmer at mannen er farlig. Og en som Høyesterett mener er "en fare for rikets sikkerhet" bør ikke gå løs. 0 Siter
Gjest Melis36 Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jaa han irriterer meg grønn,få denne mulla kreket ut!!! *freees* 0 Siter
Gjest freppedama Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jaa han irriterer meg grønn,få denne mulla kreket ut!!! *freees* ''få denne mulla kreket ut'' Ut skal han, før eller senere. 0 Siter
ekte nick Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Jeg har tenkt på: Kunne ikke Krekar og Breivik dele celle? De kunne sikkert ha mye interessant å prate om. 0 Siter
Gjest Pilka Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Midtøsten er ikke bare Kurdistan, men (som du påpeker) er han i livsfare der, og derfor er han beskyttet fra utsendelse fra alle land i Europa. Med vennlig hilsen Hvordan kan det jeg skrev tolkes slik at jeg tror Midtøsten er bare Kurdistan? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.