Gå til innhold

Krekar viste sitt sanne seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jo slik at Lovverket også gjelder oss. Krekar kan ikke utvises hvis det er i strid med den norske Grunnloven.

Og den gjelder Krekar. Så forhåpentligvis blir Krekar låst vekk i 5 år (hvis ikke anken fører frem), for å vise at Norge ikke belønner kriminalitet med en gratis flybillett.

En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten.

Gjest Pilka
Skrevet

Nå er det jo slik at Lovverket også gjelder oss. Krekar kan ikke utvises hvis det er i strid med den norske Grunnloven.

Og den gjelder Krekar. Så forhåpentligvis blir Krekar låst vekk i 5 år (hvis ikke anken fører frem), for å vise at Norge ikke belønner kriminalitet med en gratis flybillett.

En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten.

Kurdiske myndigheter klør i fingrene å få tak i Krekar for å ta han så fort som mulig av live. Det er liten fare for at han kommer til å 'springe løs' i Midtøsetn.

Skrevet

Kurdiske myndigheter klør i fingrene å få tak i Krekar for å ta han så fort som mulig av live. Det er liten fare for at han kommer til å 'springe løs' i Midtøsetn.

Midtøsten er ikke bare Kurdistan, men (som du påpeker) er han i livsfare der, og derfor er han beskyttet fra utsendelse fra alle land i Europa.

Med vennlig hilsen

Gjest frpeppedama
Skrevet

''En annen sak er at verden nok er et sikrere sted med Krekar låst inne og under kontroll, enn springende rundt "løs" i Midtøsten.''

Godt du innrømmer at mannen er farlig. Og en som Høyesterett mener er "en fare for rikets sikkerhet" bør ikke gå løs.

Gjest Melis36
Skrevet

Jaa han irriterer meg grønn,få denne mulla kreket ut!!! *freees*

Gjest freppedama
Skrevet

Jaa han irriterer meg grønn,få denne mulla kreket ut!!! *freees*

''få denne mulla kreket ut''

Ut skal han, før eller senere.

Skrevet

Jeg har tenkt på: Kunne ikke Krekar og Breivik dele celle? De kunne sikkert ha mye interessant å prate om.

Gjest Pilka
Skrevet

Midtøsten er ikke bare Kurdistan, men (som du påpeker) er han i livsfare der, og derfor er han beskyttet fra utsendelse fra alle land i Europa.

Med vennlig hilsen

Hvordan kan det jeg skrev tolkes slik at jeg tror Midtøsten er bare Kurdistan?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...