Gjest nickelback Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Vi omgås sikkert alle iblandt av personer som er sure og misfornøyd av livet og disse personene har en tendens til å overføre sine negative følelser og misnøye over på andre, slik at man da overtar denne negative personens dårlige følelser. Hvilke strategier har dere for å omgås kritiske personer uten å overta deres følelser? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Proaktivitet :-) "Glad for å se ditt blide åsyn i dag. Hva for noe stort kan vi utrette i dag?" 0 Siter
tonie Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Det er jo selvsagt best og hyggeligst med NHD-metoden, men jeg bruker for mye krefter på å prøve å dra dem opp. Selv om de ikke er kritiske og kontaktsøkende smitter den dårlige energien over på meg. Orker bare på de dagene jeg har et tonn med overskudd. For meg funker fortrengning, teflonbelegg og skylapper best. Tryll, tryll, og borte var de! 0 Siter
Gjest Ingaa Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Det finnes en type mennesker som skal ytre sin kritiskhet til andre, støtt og stadig. Det beste er kanskje å ta det med en blanding av humor og alvor. "Men ..... da. Tror du det er lurt å .... overfor ....? Det fører jo bare til ....". 0 Siter
Gjest kommunalt ansatt Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Har noen slike kollegaer. Ser for meg at jeg er en løve og at jeg brøler mot dem. Mens utad snakker jeg hyggelig med dem, jatter litt med og lar dem påvirke meg minst mulig. Ignorerer dem uten at de vet det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.