Gå til innhold

Ser ut som alt havner her til slutt.Overgrep:

Anbefalte innlegg

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Fremgang! Flott du innrømmer det :-) Jeg er overbevist om at du er en kjekk og flott mann faktisk :-) Hvorfor skaffer du deg ikke hjelp for bitterheten, for det du enn måtte streve med. du har jo hele livet å leve og nå er det vår!

:-)

Å ja da jeg er like vakker som Knut Borge,Fleksnes og Hank von Helvete.Slå til nå!

Videoannonse
Annonse
  • Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

3

• laban

2

• Dorthe

2

• mirami

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kua Louise
Skrevet

Å ja da jeg er like vakker som Knut Borge,Fleksnes og Hank von Helvete.Slå til nå!

Skal jeg være dønn ærlig? Jeg synes alle de mennene er kjekke og attraktive og ikke så rent lite sexy på hver sin unike måte :-)

Problemet med deg er at du har så mye bagasje som du kverner om at du ikke kommer videre i livet. Vi er mange single kvinner som søker oppegående voksne menn(!) men hvor er dere? Joda, dere sitter fast i bitterhet og x-koner og tidligere liv fremfor å gjøre en innsats og en innvendig rengjøring og ta tak i livet. Vi kvinner sitter å venter på dere, hvor i all verden blir dere av...?

Skrevet

Alle her inne som mener jeg syter har søsken eller mer enn 1 barn.

Jeg har følelsen av at jeg har vært helt alene i verden i 30 av 50 år!

Mor var hjemme fra jeg var 0-6.Fra 1-3 klasse var mormor hjemme.Så fra jeg var 8- 18 var jeg alene når jeg kom hjem.En hamster døde,så jeg fikk en katt de avlivet når de skulle på ferie.

Var gift i 10 år.Har avrundet de 8 årene til 10,da jeg er 53 år og da har vært alene i 35 år.Hadde litt kontakt med mine barn i ca 5 år.Vi kan si 30 år "netto"

Vanskelig å hate foreldre som utad er velykkede men som ikke vet hva barneoppdragelse er.Far var den slemme strafferen og mor var den snille trøsteren.

Tror ikke det er sundt for en pjokk på under 12 år å vokse opp både uten søsken og alene i en leilighet fra kl 14-17.

Blir sinna når folk både mener at jeg syter og så snakker om søsken og foreldre.

MINE FORELDRE DØDE I 2004 I JULA! Jeg har 3 selvmords-forsøk bak meg.Jeg ble skilt i 1992 fra en fanatisk kristen kjærring.

Gjett om jeg hater kristne og er skeptisk til kvinner?

Bare en grunn til at jeg lever,og det er at jeg er utrolig sta og har ett ok hode.

Dere med familie,venner og søsken har ikke peil på hva FXXN jeg snakker om!

Hadde jeg virkelig vært utsatt for overgrep hadde jeg enten sittet på Dikermark for livet,eller i fengsel for drap.

Hadde jeg ikke vært redd for aids hadde jeg blitt homo.Sikkert mange pene gutter der ute.

Var du aldri sammen med jevnaldrende som hadde det på samme måten, eller som hadde moren sin hjemme? Det var jo helt vanlig på den tiden.

Hvis dere ikke hadde bodd sammen med faren din, hadde du antakelig vært enda mer alene - og det hadde ikke vært noen "materialisme som kunne tvinges på deg". Hvis du har lest "Beatles" - husker du Fred? Eller Oliver, kompisen til Ole Aleksander, som måtte være gå til sin aller første skoledag uten følge fra familien sin?

Jeg tviler ikke på at du var ensom og tror ikke det alltid hjelper at noen hadde det verre, men disse ettermiddagstimene kan vel ikke ta skylda for alt. Kanskje moren din hadde gått på veggen dersom hun skulle vært hjemme? Det var ikke alle som orket husmorfellesskapet på 50-tallet.

Her er litt ekte nostalgi fra barndomstida vår:

Smalfilm-klippene er autentiske, foreldrene til TG tok 8 mm-film.

God påske!

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Skal jeg være dønn ærlig? Jeg synes alle de mennene er kjekke og attraktive og ikke så rent lite sexy på hver sin unike måte :-)

Problemet med deg er at du har så mye bagasje som du kverner om at du ikke kommer videre i livet. Vi er mange single kvinner som søker oppegående voksne menn(!) men hvor er dere? Joda, dere sitter fast i bitterhet og x-koner og tidligere liv fremfor å gjøre en innsats og en innvendig rengjøring og ta tak i livet. Vi kvinner sitter å venter på dere, hvor i all verden blir dere av...?

Nå skjønner jeg ingenting.Mener du at jeg har kastet bort 20 år på bitterhet og selvmedlidenhet? HVA? Siden jeg oppfatter alle 3 som stygge,er det vel at overvekt ofte klassefiseres som stygt både på kvinner og menn.

Da skal jeg passe på å ta bedre vare på meg selv i sommer og siden jeg får hjelp med min økonomi,kan jeg se neste år positivt i møte.

Betyr dette at John Goodman,John Candy og Norm i Cheers har draget på damene alle 3?

Da får jeg ta sjegget og klippe håret til 17 mai og se om jeg har en dress som passer.

Hva med Jason Alexander? For kort?

Gjest Kua Louise
Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting.Mener du at jeg har kastet bort 20 år på bitterhet og selvmedlidenhet? HVA? Siden jeg oppfatter alle 3 som stygge,er det vel at overvekt ofte klassefiseres som stygt både på kvinner og menn.

Da skal jeg passe på å ta bedre vare på meg selv i sommer og siden jeg får hjelp med min økonomi,kan jeg se neste år positivt i møte.

Betyr dette at John Goodman,John Candy og Norm i Cheers har draget på damene alle 3?

Da får jeg ta sjegget og klippe håret til 17 mai og se om jeg har en dress som passer.

Hva med Jason Alexander? For kort?

''Nå skjønner jeg ingenting.Mener du at jeg har kastet bort 20 år på bitterhet og selvmedlidenhet? HVA? Siden jeg oppfatter alle 3 som stygge,er det vel at overvekt ofte klassefiseres som stygt både på kvinner og menn.'' Du er sykelig opptatt av overvekt. Jeg synes de 3 nevnte mennene er nydelige og sexy til og med :-)

''Da skal jeg passe på å ta bedre vare på meg selv i sommer og siden jeg får hjelp med min økonomi,kan jeg se neste år positivt i møte.'' :-)

''Betyr dette at John Goodman,John Candy og Norm i Cheers har draget på damene alle 3?'' Det er sexy med store menn, det er ikke sexy med menn som sitter på bar og drikker øl og lever usunt. Stor forskjell ;-) Menn kan mer enn gjerne ha litt godt med polstring :-)

''Da får jeg ta sjegget og klippe håret til 17 mai og se om jeg har en dress som passer.'' ;-)

''Hva med Jason Alexander? For kort?'''' Nei han er søt, og hysterisk morsom. Dessverre ringer han meg aldri tilbake.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

''Nå skjønner jeg ingenting.Mener du at jeg har kastet bort 20 år på bitterhet og selvmedlidenhet? HVA? Siden jeg oppfatter alle 3 som stygge,er det vel at overvekt ofte klassefiseres som stygt både på kvinner og menn.'' Du er sykelig opptatt av overvekt. Jeg synes de 3 nevnte mennene er nydelige og sexy til og med :-)

''Da skal jeg passe på å ta bedre vare på meg selv i sommer og siden jeg får hjelp med min økonomi,kan jeg se neste år positivt i møte.'' :-)

''Betyr dette at John Goodman,John Candy og Norm i Cheers har draget på damene alle 3?'' Det er sexy med store menn, det er ikke sexy med menn som sitter på bar og drikker øl og lever usunt. Stor forskjell ;-) Menn kan mer enn gjerne ha litt godt med polstring :-)

''Da får jeg ta sjegget og klippe håret til 17 mai og se om jeg har en dress som passer.'' ;-)

''Hva med Jason Alexander? For kort?'''' Nei han er søt, og hysterisk morsom. Dessverre ringer han meg aldri tilbake.

Da har jeg ingen grunn til å være deprimert lenger.Da er det bare angst igjen.Økonomien får jeg jo hjelp til.

Gjest Kua Louise
Skrevet

Da har jeg ingen grunn til å være deprimert lenger.Da er det bare angst igjen.Økonomien får jeg jo hjelp til.

Så din overvekt var eneste grunnen til at du var deprimert i utgangspunktet? For meg virker det heller mer komplisert og sammensatt enn som så.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Så din overvekt var eneste grunnen til at du var deprimert i utgangspunktet? For meg virker det heller mer komplisert og sammensatt enn som så.

Absolutt ikke.Ble skilt i 1992.Foreldre døde i 2004.Å være enebarn er jeg nå vant til,og jeg føler ikke lenger noen grunn til å være deprimert,enda jeg ikke har kontakt med mine barn.

Skal se hva fastlegen sier,og om NAV ønsker å tilby meg rehabilitering.

Gjest Kua Louise
Skrevet

Absolutt ikke.Ble skilt i 1992.Foreldre døde i 2004.Å være enebarn er jeg nå vant til,og jeg føler ikke lenger noen grunn til å være deprimert,enda jeg ikke har kontakt med mine barn.

Skal se hva fastlegen sier,og om NAV ønsker å tilby meg rehabilitering.

Jeg skjønner bare ikke hva som har hindret deg i å kontakte lege og Nav tidligere? Så fint at du vil igang igjen :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...