Gjest hvor finner vi rette fagfolk.... Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Her vi bor får vi ikke utredning hos barnepsykiater eller psykologspesialist til barnet vårt på 12 år. Tvangstanker/stor angst som i hovedsak preger hverdagen. Vi tenker benytte oss av fritt sykehusvalg og leter en oversikt. 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Prøv Helfo, de skal ha oversikt og kan fortelle deg hvor lange ventelister det er 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Problemet er ikke først og fremst hvor de finnes, men at det er for få av dem. Annet personell uten den nødvendige kompetanse er de som blir satt til å diagnostisere og behandle tildels komplisert psykisk sykdom hos barn. Følg Dorthes råd og be Helfo om hjelp. Kan du antyde hvor i landet du befinner deg? 0 Siter
Gjest hvor finner vi rette fagfolk.... Skrevet 27. mars 2012 Skrevet 27. mars 2012 Problemet er ikke først og fremst hvor de finnes, men at det er for få av dem. Annet personell uten den nødvendige kompetanse er de som blir satt til å diagnostisere og behandle tildels komplisert psykisk sykdom hos barn. Følg Dorthes råd og be Helfo om hjelp. Kan du antyde hvor i landet du befinner deg? I Tromsø! 0 Siter
Gjest hvor finner vi rette fagfolk.... Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Prøv Helfo, de skal ha oversikt og kan fortelle deg hvor lange ventelister det er Kontaktet Helfo jeg, men fikk til svar at de ikke kunne svare på dette. De sa jeg måtte kontakte fritt sykehusvalg. 0 Siter
frosken Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Kontaktet Helfo jeg, men fikk til svar at de ikke kunne svare på dette. De sa jeg måtte kontakte fritt sykehusvalg. Har du sett denne? http://www.ananke.no/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=17 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. mars 2012 Skrevet 28. mars 2012 Kontaktet Helfo jeg, men fikk til svar at de ikke kunne svare på dette. De sa jeg måtte kontakte fritt sykehusvalg. Men da ringer du dit og så kan sikkert de svare på det. Forhåpentligvis... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.