Gå til innhold

Noen som har greie på dekk og priser?

Anbefalte innlegg

Gjest grublendeikveld

Hvis en skal kjøpe sommer- eller piggdekk , med tallene 245/45R18, og det skal være gode dekk, ikke noe dritt. Hva må en forvente at de koster da? Og hvis en skal kjøpe en brukt bil, med disse dekktallene, vil det da lønne seg å be om en annen dekk og felgdimensjon på bilen, slik at det blir billigere når en må kjøpe nye dekk en gang? vil nødig kjøpe en bil som det koster en formue å sko...

Fortsetter under...

Gjest grublendeikveld

De koster minst 2500 per stk.

Jeg ville valgt et dekk med noe høyere profil enn /45. Slike flate dekk er ukomfortable å kjøre på.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1048855

ok. men vet du en dimensjon som er god å kjøre på, og som er billigere å kjøpe nytt? må ha alt inn med teskje...

Gjest grublendeikveld

135/75 er behagelig. Jeg har det på Ladaen min.

siden du svarer så dumt, så mener du vel at jeg har dumme spørsmål....jeg spør fordi jeg ikke vet, ser du. så kan du spørre om ting som du ikke vet noe om....kanskje jeg kan svare deg da?

Gjest NHansen

siden du svarer så dumt, så mener du vel at jeg har dumme spørsmål....jeg spør fordi jeg ikke vet, ser du. så kan du spørre om ting som du ikke vet noe om....kanskje jeg kan svare deg da?

135/75 er da en vanlig dimmensjon. Skjønner ikke helt hva du mener.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...