Gå til innhold

Bare begynnelsen - muslimer angrep

Anbefalte innlegg

''mobbing på internett (som er noe jeg har tatt opp her flere ganger)''

Javisst. Du har tatt opp temet "mobbing på nettet" ved å selv være den verste mobberen, med utestengelser både herfra og derfra en rekke ganger.

jeg har selv blitt truet med voldtekt og drap av disse steinkasteguttene, de bruker profilbildet på facebook til mohammed merah, jeg kjenner en som var i begravelsne til barna han drepte, så jeg syns det er like ille som om noen skulle brukt profilbildet til breivik. har ikke opplevd samme hatet over vantro hos kristne, mens disse guttene hater kaffirhorer fordi de er nakne og spiser grisekjøtt. heldigvis er ikke mannen min slik, selv om han er født muslim :) de færeste er jo slik. men noen greier dessverre lese koranen og bli full av hat... det samme gjelder nok de andre skriftene også

Fortsetter under...

Beklager, men jeg har ikke for vane å klikke på totalt ukjente linker.

Med vennlig hilsen

eh ok.

den sier: CHRISTIANITY. The belief that a cosmic Jewish Zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that is present in humanity because a rib-woman was convinced by a talking snake to eat from a magical tree..

eh ok.

den sier: CHRISTIANITY. The belief that a cosmic Jewish Zombie who was his own father can make you live forever if you symbolically eat his flesh and telepathically tell him you accept him as your master, so he can remove an evil force from your soul that is present in humanity because a rib-woman was convinced by a talking snake to eat from a magical tree..

Nettopp!

Høres egentlig ikke så forskjellig ut fra de fleste andre religioner! ;-)

Takk!

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...