Gå til innhold

Frykter aksjoner mot Norge etter Krekar-pågripel

Anbefalte innlegg

Gjest speer
Skrevet

Speers påstand:

''Nei, at selveste Mullah Sør støtter Mullah Krekar er ingen overraskelse. – speer

''

Det jeg faktisk skrev:

''Selvsagt skal han i fengsel - er det noen som sier noe annet?''

Du er og forblir altså en løgner.

Ikke vær så beskjeden nu. Du har skrevet masse innlegg hvor du indirekte støtter kamerat Krekar.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Colette

9

• Angustia

4

• Nord og ned

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Lovverket er derimot klart fra politisk hold (Les: Stortinget)''

Selvsagt. Hovedansvaret for skjeivutviklinger er utvilsom mye den rød/grønne regjeringens ansvar.

''Selvsagt. Hovedansvaret for skjeivutviklinger er utvilsom mye den rød/grønne regjeringens ansvar.''

Vel, sist jeg sjekka var Stortinget folkevalgt. Det var ikke en rødgrønn regjering som klekka ut NAV-reformen, ei heller har de forfatta Folketrygdloven og Sosialtjensteloven.

Men for all del, om man vil rasere det velferdstilbudet en del FRP'ere sutrer over at ikke utbetaler nok til verdig trengende etniske nordmenn - gjerne bosatt i "Syden" - bør man definitivt stemme FRP.

Skrevet

Ikke vær så beskjeden nu. Du har skrevet masse innlegg hvor du indirekte støtter kamerat Krekar.

''Ikke vær så beskjeden nu. Du har skrevet masse innlegg hvor du indirekte støtter kamerat Krekar. – speer''

Jeg har skrevet en masse innlegg hvor jeg støtter den norske Grunnloven, og Den europeiske Menneskerettighetskonvensjonen. Hvis du presterer å forveksle det med støtte til deg og din "kamerat Krekar" (dere utgjør et "herlig" par), så bør du seriøst vurdere å klage på norskundervisningen du fikk på skolen.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

''Selvsagt. Hovedansvaret for skjeivutviklinger er utvilsom mye den rød/grønne regjeringens ansvar.''

Vel, sist jeg sjekka var Stortinget folkevalgt. Det var ikke en rødgrønn regjering som klekka ut NAV-reformen, ei heller har de forfatta Folketrygdloven og Sosialtjensteloven.

Men for all del, om man vil rasere det velferdstilbudet en del FRP'ere sutrer over at ikke utbetaler nok til verdig trengende etniske nordmenn - gjerne bosatt i "Syden" - bør man definitivt stemme FRP.

Har ikke peiling på hva du babler om og/eller vi frem til, men det tror jeg neppe du vet selv heller.

Skrevet

Har ikke peiling på hva du babler om og/eller vi frem til, men det tror jeg neppe du vet selv heller.

OK. Hvilke deler av de tre setningene skjønte du ikke?

Skrevet

:knegg:

Med vennlig hilsen

Louis Cyphre
Skrevet

''Breivik er IKKE kristen....''

Og det bestemmer hvem da?

Definisjonen om man er kristen går på om man TROR på Jesus gjenoppstandelse, osv. (Trosbekjennelsen.)

Med vennlig hilsen

''Definisjonen om man er kristen går på om man TROR på Jesus gjenoppstandelse, osv. (Trosbekjennelsen.)''

Gjør Breivik det da?

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Ordene er greie å forstå, men hva frp-babbelet har i denne tråden å bestille, skjønner forhåpentligvis ingen.

I beste fall er det ennå ett latterlig forsøk på å overbevise verden om at det er vanskelig, grensende til umulig, å karre til seg uberettigede velferdgoder I Norge du messer om.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

:knegg:

Med vennlig hilsen

'':knegg:''

Hva galt har hester gjort som trenger å assosieres med deg til stadighet?

Skrevet

'':knegg:''

Hva galt har hester gjort som trenger å assosieres med deg til stadighet?

Jeg oppfatter denne kneggingen som en litt arrogant og nedlatende måte og heve seg over andre på. Man ler ikke, man smiler ikke - man er bare litt ekkel med et flir rundt munnen:-)

Skrevet

Jeg oppfatter denne kneggingen som en litt arrogant og nedlatende måte og heve seg over andre på. Man ler ikke, man smiler ikke - man er bare litt ekkel med et flir rundt munnen:-)

Du mener kanskje at det er mobbing av hester?

Skrevet

Du mener kanskje at det er mobbing av hester?

Jeg mener akkurat det jeg skriver. Både hester, katter, hunder og alle andre dyr, bør være i fred for dine skriverier. Og overhodet ikke nevnes i sammenheng med deg.

Gjest Nord og ned.
Skrevet

Selvsagt, det er bare en av flere banale herskteknikker som dotten rutinemessig strør om seg med.

Spørsmålet er i grunn om det er et brudd på dyrevernloven å nedgradere hestespråk til hans nivå.

Skrevet

Selvsagt, det er bare en av flere banale herskteknikker som dotten rutinemessig strør om seg med.

Spørsmålet er i grunn om det er et brudd på dyrevernloven å nedgradere hestespråk til hans nivå.

''Selvsagt, det er bare en av flere banale herskteknikker som dotten rutinemessig strør om seg med.

Spørsmålet er i grunn om det er et brudd på dyrevernloven å nedgradere hestespråk til hans nivå.''

Det er jeg faktisk helt enig i.

Skrevet

Jeg mener akkurat det jeg skriver. Både hester, katter, hunder og alle andre dyr, bør være i fred for dine skriverier. Og overhodet ikke nevnes i sammenheng med deg.

Du bekrefter jo akkurat det jeg skrev ovenfor.

Takk!

Skrevet

Du bekrefter jo akkurat det jeg skrev ovenfor.

Takk!

Begynner du allerede og ta fram de forhåndsprogrammerte svarene dine? Sør da.....det ser bare dumt ut:-(

Skrevet

Begynner du allerede og ta fram de forhåndsprogrammerte svarene dine? Sør da.....det ser bare dumt ut:-(

Neida, slikt skal du få lov til å gjøre helt alene! :-)

Som så ofte ellers var det du som skriver både til meg, og om meg.

Skrevet

Ordene er greie å forstå, men hva frp-babbelet har i denne tråden å bestille, skjønner forhåpentligvis ingen.

I beste fall er det ennå ett latterlig forsøk på å overbevise verden om at det er vanskelig, grensende til umulig, å karre til seg uberettigede velferdgoder I Norge du messer om.

''I beste fall er det ennå ett latterlig forsøk på å overbevise verden om at det er vanskelig, grensende til umulig, å karre til seg uberettigede velferdgoder I Norge du messer om.''

Og i verste fall var det det motsatte ;-)

Skrevet

Neida, slikt skal du få lov til å gjøre helt alene! :-)

Som så ofte ellers var det du som skriver både til meg, og om meg.

Jeg skrev ikke til deg - men til Nord og ned.

christensen1365381166
Skrevet

''Begynner du allerede og ta fram de forhåndsprogrammerte svarene dine?''

Her er du inne på noe. Det er mye som tyder på at "mannen" er en dårlig programert bot som spyr ut svada 24/7.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...