Gå til innhold

Frykter aksjoner mot Norge etter Krekar-pågripel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev ikke til deg - men til Nord og ned.

Ja, personfokus OM meg.

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

26

• Colette

9

• Angustia

4

• Nord og ned

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

''Begynner du allerede og ta fram de forhåndsprogrammerte svarene dine?''

Her er du inne på noe. Det er mye som tyder på at "mannen" er en dårlig programert bot som spyr ut svada 24/7.

''Her er du inne på noe. Det er mye som tyder på at "mannen" er en dårlig programert bot som spyr ut svada 24/7.''

I hvert fall svar som minner mer om en robot enn et menneske med tanker og følelser.

Skrevet

''Her er du inne på noe. Det er mye som tyder på at "mannen" er en dårlig programert bot som spyr ut svada 24/7.''

I hvert fall svar som minner mer om en robot enn et menneske med tanker og følelser.

''I hvert fall svar som minner mer om en robot enn et menneske med tanker og følelser. – Colette''

Enda et personfokusert innlegg fra deg, Colette.

Skrevet

''I hvert fall svar som minner mer om en robot enn et menneske med tanker og følelser. – Colette''

Enda et personfokusert innlegg fra deg, Colette.

''Enda et personfokusert innlegg fra deg, Colette.''

Jeg blir så trøtt av din måte og argumentere på. De gangene du er her inne strør du om deg med nedsettende kommentarer til andre brukere. Du viser at du ikke respekterer andres meninger og følelser gang på gang. Hvis du trenger min "personfokuserte kommentar" til en gang du føler for og henvende deg til webmaster, så får du bare gjøre det. Og lagre den, som du pleier. Du virker totalt rigid, og uten mulighet til og forstå hva andre mener, og hvorfor de mener det de mener.

Skrevet

Jeg blir så trøtt av din måte og argumentere på. De gangene du er her inne strør du om deg med nedsettende kommentarer til andre brukere. Du viser at du ikke respekterer andres meninger og følelser gang på gang. Hvis du trenger min "personfokuserte kommentar" til en gang du føler for og henvende deg til webmaster, så får du bare gjøre det. Og lagre den, som du pleier. Du virker totalt rigid, og uten mulighet til og forstå hva andre mener, og hvorfor de mener det de mener.

Svært så opphengt du er i meg igjen. Innlegg etter innlegg om "Sør" - både til meg og andre.

Kanskje du burde lese noe annet?

Skrevet

Dette er langt utenfor tema for denne tråden, men som et eksempel på hvordan din tilstedeværelse her inne påvirker meg: Jeg mistet en av kattene mine den 6.3. Hun var 11,5 år, og har vært rundt meg hver dag siden hun ble født, i min seng 5.9.2000.

Veldig mange deler slike opplevelser her inne. Avliving av kjæledyr er veldig tøft. Men jeg valgte og la være og dele dette, fordi jeg bare så for meg din "mennesker kontra dyr" - diskusjon. Hvor du aldri kan forstå de følelsene som oppstår i slike tilfeller, og faktisk gjør sorgen enda tyngre og bære...

Skrevet

Dette er langt utenfor tema for denne tråden, men som et eksempel på hvordan din tilstedeværelse her inne påvirker meg: Jeg mistet en av kattene mine den 6.3. Hun var 11,5 år, og har vært rundt meg hver dag siden hun ble født, i min seng 5.9.2000.

Veldig mange deler slike opplevelser her inne. Avliving av kjæledyr er veldig tøft. Men jeg valgte og la være og dele dette, fordi jeg bare så for meg din "mennesker kontra dyr" - diskusjon. Hvor du aldri kan forstå de følelsene som oppstår i slike tilfeller, og faktisk gjør sorgen enda tyngre og bære...

Trist med katten din.

Jeg har da aldri laget noe "menneske kontre kjæledyr"-tråd på slike innlegg, og det vet du utmerket godt. Og jeg har da aldri sagt at jeg ikke kan forstå følelsene. Derimot har jeg snakket om prioritering av penger/ressurser på dyr vs, mennesker.

Skrevet

Trist med katten din.

Jeg har da aldri laget noe "menneske kontre kjæledyr"-tråd på slike innlegg, og det vet du utmerket godt. Og jeg har da aldri sagt at jeg ikke kan forstå følelsene. Derimot har jeg snakket om prioritering av penger/ressurser på dyr vs, mennesker.

Ok. Men dine innlegg virker altså slik på meg...uavhengig av hva du mener /ikke mener. Det har vel sannsynligvis sammenheng med hvordan du i lang tid har uttrykt deg når det gjelder dyr/kontra mennesker.

Skrevet

Ok. Men dine innlegg virker altså slik på meg...uavhengig av hva du mener /ikke mener. Det har vel sannsynligvis sammenheng med hvordan du i lang tid har uttrykt deg når det gjelder dyr/kontra mennesker.

''Ok. Men dine innlegg virker altså slik på meg...uavhengig av hva du mener /ikke mener.''

Men da er det DU, og ikke jeg, som har ansvar for det, siden det er uavhengig av hva jeg skriver.

'' Det har vel sannsynligvis sammenheng med hvordan du i lang tid har uttrykt deg når det gjelder dyr/kontra mennesker. – Colette''

Jeg tror knapt jeg har skrevet om katter på et år eller to, og hadde ikke nå heller hvis ikke du hadde skrevet om det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...