Gå til innhold

Mogadon.

Anbefalte innlegg

Gjest Remlow
Skrevet

Hei.

Jeg har fått ny sovemedisin av legen som heter Mogadon, fordi apoteket ikke har den jeg brukte før lenger.

Men så er det jo en del man glemmer å spørre om som man ikke kommer på før man kommer hjem...

Er det noen av dere her som evt også bruker Mogadon, som vet hvor lang tid det tar fra man har svelget tabletten til virkningen kommer?

Hvor lang tid før leggetid skal jeg ta tabletten?

Det kan jo være greit å vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge felleskatalogen skal den tas ca 30 minutter før sengetid.

Du kan lese om mogadon på www.felleskatalogen.no

Gjest Remlow
Skrevet

I følge felleskatalogen skal den tas ca 30 minutter før sengetid.

Du kan lese om mogadon på www.felleskatalogen.no

Takk for svar begge to :)

Gjest ingelill
Skrevet

Takk for svar begge to :)

Men...min lege sier at dette er en sovemedisin og ikke et innsovingspreparat, og at det er mye mer avhengighetsskapende enn stilnoct og imovane.

Gjest Remlow
Skrevet

Men...min lege sier at dette er en sovemedisin og ikke et innsovingspreparat, og at det er mye mer avhengighetsskapende enn stilnoct og imovane.

Har ikke hørt om de to andre medisinene du nevner, men all sovemedisin er vel vanedannende?

Det er legen min som velger ut medisinene for meg, så jeg stoler på ham.

Jeg har tinnitus, så det er derfor jeg av og til må ta noe å sove på.

serenity777
Skrevet

Har ikke hørt om de to andre medisinene du nevner, men all sovemedisin er vel vanedannende?

Det er legen min som velger ut medisinene for meg, så jeg stoler på ham.

Jeg har tinnitus, så det er derfor jeg av og til må ta noe å sove på.

All sovemedisin er ikke vanedannende. Feks vallergan er det ikke. Men de vanedannende medisinene slik som mogadon, er mere behagelige, dersom man bruker de rett. Av og til gir ingen avhengighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...