Gå til innhold

Prest innlagt på sykehust med potet i rumpa

Anbefalte innlegg

Gjest Tjihan

Hehe han hevder det var et uhell, no way! Han har nok kost seg meg å stimulere analåpningen. Det har jeg også gjort, men har heldigvis sluppe å dra på sykehus for å få fjernet objektet. Agurk og gulerøtter er bra, de kan man lett dra ut igjen.

http://www.dagbladet.no/2012/03/28/nyheter/prest/utenriks/sykeshus/operasjon/20885702/

Fortsetter under...

Annonse

Ferskenblomst

Selv om dette er en prest med blottertendenser, har jeg ikke fantasi nok til å se for hvordan man kan klare å ramle naken ned fra gardintrappa og ta med poteten fra kjøkkenbenken mellom skinkene på veien ned. Kanskje en sirkus-akrobat-prest?

Jeg også lurte litt på hva han hadde tenkt på da han "lekte" seg med poteten - en POTET!? Trodde han at han skulle klare å drite den ut igjen eller?

Å falle på en potet og klare å trø den helt inn i anus er så usannsynlig at jeg fatter ikke at han gidder komme opp med en sånn løgnhistorie engang.

Gjest melmøll

Jeg også lurte litt på hva han hadde tenkt på da han "lekte" seg med poteten - en POTET!? Trodde han at han skulle klare å drite den ut igjen eller?

Å falle på en potet og klare å trø den helt inn i anus er så usannsynlig at jeg fatter ikke at han gidder komme opp med en sånn løgnhistorie engang.

Tenkte jeg på også. Hva tenkte han på? Er vel flauere å komme på sykehus med potet i rompa enn å kjøpe seg analkuler.

Men, når skaden er skjedd, har du et bedre råd for en mer troverdig historie? :-)

Tenkte jeg på også. Hva tenkte han på? Er vel flauere å komme på sykehus med potet i rompa enn å kjøpe seg analkuler.

Men, når skaden er skjedd, har du et bedre råd for en mer troverdig historie? :-)

''Men, når skaden er skjedd, har du et bedre råd for en mer troverdig historie? :-)''

*hehe* Men som Axcia sier - hvem er det som skifter gardiner i kjøkkenvinduet - nakne?! Er det noe bedre enn leke seg med poteter i analen? For en prest mener jeg. *hehe* Han er nok litt ute å kjøre nå, den stakkars mannen!

Annonse

''Men, når skaden er skjedd, har du et bedre råd for en mer troverdig historie? :-)''

*hehe* Men som Axcia sier - hvem er det som skifter gardiner i kjøkkenvinduet - nakne?! Er det noe bedre enn leke seg med poteter i analen? For en prest mener jeg. *hehe* Han er nok litt ute å kjøre nå, den stakkars mannen!

''Han er nok litt ute å kjøre nå, den stakkars mannen!''

I tillegg er han prest og har løyet! :o

Samboeren min hang opp julestjerna i vinduet naken,så hvem vet? ;p haha

Gjest melmøll

Ser vinduene mine trenger en vask. Pleier å gjøre det naken men får vel rydde unna matvarene på benken å ta på meg en bukse i det minste ;-)

AAAHHHHHHHHHHHHWWWWWWWWWWWWWWWWWWW BILDENE.... DE SVIIIIIIIR...

Det må ha vært en Beate. Han burde nok vurdere en Mandel neste gang.... *skrattler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...