Gå til innhold

40 års krise

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hidi, the scorpion

''Jeg tror egentlig ikke at 40 års krise er så patetisk som tidligere antatt. Mye tyder på at det er en grunnleggende erkjennelse av egen og andre forgjengelighet som inntrer. Og jeg tror egentlig det er mest sunt for den enkelte. (og kanskje også for omgivelsene)''

Tror heller ikke at det er patetisk, de aller fleste av oss går gjennom en krise. Hva vi gjør med krisen, er det som teller.

Tror muligens det er sunnere for noen enn andre. Da tenker jeg på samlivsbrudd, hvor det er barn involvert. Ingen lett situasjon for noen parter.

Tror ikke at all krise er nefativt, mange finner positive løsninger og får et bedre liv.

Aner ikke hva som skjer med deg...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377738-40-%C3%A5rs-krise/#findComment-3322134
Del på andre sider

Gjest prater-for-mye

''Jeg tror egentlig ikke at 40 års krise er så patetisk som tidligere antatt. Mye tyder på at det er en grunnleggende erkjennelse av egen og andre forgjengelighet som inntrer. Og jeg tror egentlig det er mest sunt for den enkelte. (og kanskje også for omgivelsene)''

Tror heller ikke at det er patetisk, de aller fleste av oss går gjennom en krise. Hva vi gjør med krisen, er det som teller.

Tror muligens det er sunnere for noen enn andre. Da tenker jeg på samlivsbrudd, hvor det er barn involvert. Ingen lett situasjon for noen parter.

Tror ikke at all krise er nefativt, mange finner positive løsninger og får et bedre liv.

Jeg er vel midt i. Og det som opptar meg mest om dagen er å bli et bedre medmenneske. Ser at jeg ikke alltid har hatt DET fokuset:-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377738-40-%C3%A5rs-krise/#findComment-3322142
Del på andre sider

Gjest ambrose

''Tror heller ikke at det er patetisk, de aller fleste av oss går gjennom en krise. Hva vi gjør med krisen, er det som teller.''

Enig med du.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/377738-40-%C3%A5rs-krise/#findComment-3322216
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...