Olav Femte Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Slett meg fra denne "doktoronline" Kan dere være så snille å gjøre det ? Hilsen Svein T. 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Kan du ikke bare la være å logge inn da? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Kan du ikke bare la være å logge inn da? Det er vel lettere for ham når han vet at han er slettet. 0 Siter
Gjest bupti Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Kan du ikke bare la være å logge inn da? Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Om jeg ikke husker feil har vi gitt deg mange tips til hvordan du kan gjøre det selv. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Går det an å bli slettet? ''Går det an å bli slettet?'' Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Går det an å bli slettet? Det går ikke an å bli slettet om man oppfører seg,men man kan slutte å poste innlegg. HHP58 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 ''Går det an å bli slettet?'' Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang. Ja, det er jo det. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Det går ikke an å bli slettet om man oppfører seg,men man kan slutte å poste innlegg. HHP58 Jepp, det vet jeg 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn. ''Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn.'' Hvis man ikke klarer å la være å logge inn klarer man neppe å la være å opprette en ny konto heller. 0 Siter
Gjest bupti Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 ''Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn.'' Hvis man ikke klarer å la være å logge inn klarer man neppe å la være å opprette en ny konto heller. Si ikke det. Det kan være det tuppet man trenger i r' 0 Siter
Olav Femte Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Skrevet 29. mars 2012 Det er vel lettere for ham når han vet at han er slettet. Man er en tulling - NHD - som alle ville gjøre - PENGER.. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Ja, det er jo det. Nei det er ikke det,webmaster og NHD har dataverktøy til å avsløre folk som har flere nick.Jeg skal fase ut HHP58 og bare bruke O.Ferdinand. 0 Siter
laban Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Nei det er ikke det,webmaster og NHD har dataverktøy til å avsløre folk som har flere nick.Jeg skal fase ut HHP58 og bare bruke O.Ferdinand. Nå svarte du uten å lese innleggene ordentlig igjen. Dette handler ikke om deg og ditt bytte av nick. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Man er en tulling - NHD - som alle ville gjøre - PENGER.. Hitchens.Hva sa du om han? Han var en liberaler fra England som døde i 2011. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Nå svarte du uten å lese innleggene ordentlig igjen. Dette handler ikke om deg og ditt bytte av nick. Lillemus:"Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang" svaret mitt er da at det er lettere å bli avslørt med flere nick enn man tror. Webmaster er ikke så dum som mange tror. (Byttet fra HHP58) 0 Siter
Gjest Hulderen Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Lillemus:"Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang" svaret mitt er da at det er lettere å bli avslørt med flere nick enn man tror. Webmaster er ikke så dum som mange tror. (Byttet fra HHP58) Det er ikke snakk om at Olav Femte vil skjule seg for webmaster. Han ønsker å hindre seg selv i å skrive på dol. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Det er ikke snakk om at Olav Femte vil skjule seg for webmaster. Han ønsker å hindre seg selv i å skrive på dol. Det har jeg ikke tenkt på... men jaggu meg tror jeg du har rett. Og det trikset er jo smart jo! :0D *vurderer å bli plagespammer* 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. mars 2012 Skrevet 29. mars 2012 Lillemus:"Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang" svaret mitt er da at det er lettere å bli avslørt med flere nick enn man tror. Webmaster er ikke så dum som mange tror. (Byttet fra HHP58) Nå var vel ikke poenget til Olav den femte at han ikke skulle bli gjenkjent? Men at han ville bli slettet for å slutte å skrive her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.