Gå til innhold

Jeg har sagt det tidligere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slett meg fra denne "doktoronline"

Kan dere være så snille å gjøre det ?

Hilsen Svein T.

Videoannonse
Annonse
Gjest firepile
Skrevet

Kan du ikke bare la være å logge inn da?

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er vel lettere for ham når han vet at han er slettet.

Gjest bupti
Skrevet

Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn.

Skrevet

Om jeg ikke husker feil har vi gitt deg mange tips til hvordan du kan gjøre det selv.

Skrevet

Går det an å bli slettet?

''Går det an å bli slettet?''

Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Går det an å bli slettet?

Det går ikke an å bli slettet om man oppfører seg,men man kan slutte å poste innlegg.

HHP58

Gjest Mrs.Q
Skrevet

''Går det an å bli slettet?''

Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang.

Ja, det er jo det.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det går ikke an å bli slettet om man oppfører seg,men man kan slutte å poste innlegg.

HHP58

Jepp, det vet jeg :)

Gjest firepile
Skrevet

Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn.

''Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn.''

Hvis man ikke klarer å la være å logge inn klarer man neppe å la være å opprette en ny konto heller.

Gjest bupti
Skrevet

''Jeg tror ikke folk ber om å bli slettet hvis de bare kan la være å logge seg inn.''

Hvis man ikke klarer å la være å logge inn klarer man neppe å la være å opprette en ny konto heller.

Si ikke det. Det kan være det tuppet man trenger i r' :)

Skrevet

Det er vel lettere for ham når han vet at han er slettet.

Man er en tulling - NHD - som alle ville gjøre - PENGER..

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Ja, det er jo det.

Nei det er ikke det,webmaster og NHD har dataverktøy til å avsløre folk som har flere nick.Jeg skal fase ut HHP58 og bare bruke O.Ferdinand.

Skrevet

Nei det er ikke det,webmaster og NHD har dataverktøy til å avsløre folk som har flere nick.Jeg skal fase ut HHP58 og bare bruke O.Ferdinand.

Nå svarte du uten å lese innleggene ordentlig igjen.

Dette handler ikke om deg og ditt bytte av nick.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Man er en tulling - NHD - som alle ville gjøre - PENGER..

Hitchens.Hva sa du om han? Han var en liberaler fra England som døde i 2011.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Nå svarte du uten å lese innleggene ordentlig igjen.

Dette handler ikke om deg og ditt bytte av nick.

Lillemus:"Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang"

svaret mitt er da at det er lettere å bli avslørt med flere nick enn man tror.

Webmaster er ikke så dum som mange tror.

(Byttet fra HHP58)

Gjest Hulderen
Skrevet

Lillemus:"Vet ikke, men det spiller jo liten rolle, det er jo bare å lage seg en ny bruker igjen med en gang"

(Byttet fra HHP58)

Det er ikke snakk om at Olav Femte vil skjule seg for webmaster. Han ønsker å hindre seg selv i å skrive på dol.

Skrevet

Det er ikke snakk om at Olav Femte vil skjule seg for webmaster. Han ønsker å hindre seg selv i å skrive på dol.

Det har jeg ikke tenkt på... men jaggu meg tror jeg du har rett. Og det trikset er jo smart jo! :0D

*vurderer å bli plagespammer*

Skrevet

(Byttet fra HHP58)

Nå var vel ikke poenget til Olav den femte at han ikke skulle bli gjenkjent? Men at han ville bli slettet for å slutte å skrive her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...