Gå til innhold

Angst,mobbing og svar.

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58
Skrevet

Har mye mer angst enn jeg har villet inrømme.Er også feig som stiller mange spørsmål og starter debatter jeg ikke tør å svare på.

Hvordan vil dere dolere vurdere min pensonlighet og sykdom?

Sytepave,masekråke,repeterer altid det samme omigjen?

En liten "mus" i en voksen mann sin kropp?

Det er dritflaut å stå fram som svak,når man er den eneste i verden som tror det eller innbiller seg det.Alle tror at jeg er sterk,men vet jeg vet jo sannheten.Jeg er

"Oksen Ferdinand" eller som Michael Oher i " The Blind Side".

Er bare 186cm men har det samme hjertelaget (Tror jeg).

Videoannonse
Annonse
Gjest horitit
Skrevet

Du har grodd litt fast i din egen elendighet. Jeg vet ikke om dette skyldes manglende evne til å faktisk bryte med det eller om det skyldes psykdom. Hadde jeg kunnet trylle skulle jeg tryllet :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ingen her vet egentlig hvordan du er, og jeg syns du har fått mye pepper. Du er den du er i RL og sånn er det med den saken, syter og klager du til folk i RL?

Det er lettere å skrive her enn å styre på i RL med ting. Tror folk ser annerledes på meg f.eks i RL enn her.

Gjest melmøll
Skrevet

Jeg har ingen forutsetning for å vurdere din personlighet eller sykdom. Jeg synes det er tøft at du som er en voksen mann forteller så åpent om følelser og alt du tenker på. Det kan sikkert bli mye av og til, for deg og for andre. Men vi andre kan velge å hoppe over innleggene. Du kan kanskje prøve å engasjere deg i noe så du unngår å gruble så mye, det virker slitsomt for deg?

Gjest HHP58
Skrevet

Du har grodd litt fast i din egen elendighet. Jeg vet ikke om dette skyldes manglende evne til å faktisk bryte med det eller om det skyldes psykdom. Hadde jeg kunnet trylle skulle jeg tryllet :)

Det skyldes nok selv-hat.Har vel funnet ut at jeg vanskelig kan elske andre hvis jeg hater meg selv.De fleste tåler mye rart av overvekt og utseende om man oppfører seg høflig og smiler av og til.

Har problemer med selvfølelse og følelse av at jeg er ett stygt troll som fortjener ensomhet,bitterhet og gjerne galskap også.

Gjest horitit
Skrevet

Det skyldes nok selv-hat.Har vel funnet ut at jeg vanskelig kan elske andre hvis jeg hater meg selv.De fleste tåler mye rart av overvekt og utseende om man oppfører seg høflig og smiler av og til.

Har problemer med selvfølelse og følelse av at jeg er ett stygt troll som fortjener ensomhet,bitterhet og gjerne galskap også.

Høres vondt ut.

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Jeg har ingen forutsetning for å vurdere din personlighet eller sykdom. Jeg synes det er tøft at du som er en voksen mann forteller så åpent om følelser og alt du tenker på. Det kan sikkert bli mye av og til, for deg og for andre. Men vi andre kan velge å hoppe over innleggene. Du kan kanskje prøve å engasjere deg i noe så du unngår å gruble så mye, det virker slitsomt for deg?

Nei.Dol er min eneste "ventil" når trykkkokeren holder på å eksplodere.Han mistet kontakt med egne barn,og har ingen kontakt med familie.Mine venner er enda sykere enn meg,og de enten syter mer enn meg,eller liker å diskutere tull.

En av mine venner klarte å påstå at USA ikke var ett land ,men ett kontinent.Har forsto ikke at "de forente stater" var stater som ville tilhøre det samme landet,men påsto at statene ver egne land.Norske fylker har ikke så stor selvstendighet som statene.Han er en rotekopp og har en alvorlig psykotisk sykdom.Han inrømmer ofte at han har hatt en "hjerne-promp".Men han er flink i sjakk,så jeg har ikke slått handa av ham enda.

På VDG blir jeg mobbet av gutter.Voksne menn driver ikke med slikt,og jeg føler vel at webmaster har for mye å gjøre og har latt vgd.no bli flommet over av alt mulig pjatt på Backstage og Sex.Noen ganger må barn beskyttes mot seg selv,og man burde da kanskje ha 16 eller 18 års grense?

Her på dol er det flere kvinner og flest voksne.Her føler jeg vel at mobberne er mellom 25 og 50%,noe jeg kan leve med.Jeg har jo søppelkasse,jeg må ikke poste all dritten på DOL!

Me snakkest.Han byttet nick (hvis det er lov da)

Tidligere HHP58

Gjest melmøll
Skrevet

Nei.Dol er min eneste "ventil" når trykkkokeren holder på å eksplodere.Han mistet kontakt med egne barn,og har ingen kontakt med familie.Mine venner er enda sykere enn meg,og de enten syter mer enn meg,eller liker å diskutere tull.

En av mine venner klarte å påstå at USA ikke var ett land ,men ett kontinent.Har forsto ikke at "de forente stater" var stater som ville tilhøre det samme landet,men påsto at statene ver egne land.Norske fylker har ikke så stor selvstendighet som statene.Han er en rotekopp og har en alvorlig psykotisk sykdom.Han inrømmer ofte at han har hatt en "hjerne-promp".Men han er flink i sjakk,så jeg har ikke slått handa av ham enda.

På VDG blir jeg mobbet av gutter.Voksne menn driver ikke med slikt,og jeg føler vel at webmaster har for mye å gjøre og har latt vgd.no bli flommet over av alt mulig pjatt på Backstage og Sex.Noen ganger må barn beskyttes mot seg selv,og man burde da kanskje ha 16 eller 18 års grense?

Her på dol er det flere kvinner og flest voksne.Her føler jeg vel at mobberne er mellom 25 og 50%,noe jeg kan leve med.Jeg har jo søppelkasse,jeg må ikke poste all dritten på DOL!

Me snakkest.Han byttet nick (hvis det er lov da)

Tidligere HHP58

Hvis du savner venner og familie så tror jeg du må fokusere mer positivt. Post all driten her, men i RL må du prøve å engasjere deg i hvordan andre har det og hva de driver med, og å forsøke å vise en positiv side av deg selv. Ellers blir folk utslitt av å omgåes deg og du vil miste de rundt deg. De vennene du har, du sier de syter mer enn deg, og er elendig i geografi. Venner er vel bra å ha, jeg har ikke mange selv, men jeg er også litt sær. Vil ikke være venner med hvem som helst bare for å ha noen, må være et vennskap man får noe ut av, gjennom felles interesser f.eks.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg husker ikke om du går i terapi eller ikke...om du ikke gjør det kunne det kanskje vært en ide?

Jeg syter forferdelig jeg og, har gjort det i mange år, hos psykolog.

Bella Dotte
Skrevet

Jeg er ikke utdannet innenfor psykisk helse, derfor vil jeg ikke anta noe som helst om deg uten engang å ha møtt deg.

Men jeg lurer på dette: Ber du om råd ang. hva du bør gjøre?

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Jeg vurderer å melde meg ut av både dol og vgd siden jeg ikke klarer å beskytte meg selv (fra meg selv)

Da vil jeg gjerne vite om jeg har rett i at halvparten av dere bare har negative tanker om meg,eller om det er færre.

Forrige nick var HHP58

Skrevet

Jeg vurderer å melde meg ut av både dol og vgd siden jeg ikke klarer å beskytte meg selv (fra meg selv)

Da vil jeg gjerne vite om jeg har rett i at halvparten av dere bare har negative tanker om meg,eller om det er færre.

Forrige nick var HHP58

''Da vil jeg gjerne vite om jeg har rett i at halvparten av dere bare har negative tanker om meg,eller om det er færre.''

Slettes ikke bare negative tanker, jeg tror du er ganske så kunnskapsrik og snill, men at du har veldig lett for å grave deg ned i en negativ fortid og gnåle på den uten å klare å legge den bak deg. :o)

Skrevet

Forrige nick var HHP58

Du må sjøl vurdere hva som er best for deg. Jeg syns du har mye å bidra med på DOL, men du bør unngå å legge ut for mange detaljer om familie, bosted osv som kan gjøre deg og dine lett identifiserbare.

PS: For noen dager siden posta du et dikt med tematikken 'innafor - utafor', (finner det ikke nå), vil benytte anledningen til å si at det var virkelig flott :-)

Gjest Oksen Ferdinand
Skrevet

Du må sjøl vurdere hva som er best for deg. Jeg syns du har mye å bidra med på DOL, men du bør unngå å legge ut for mange detaljer om familie, bosted osv som kan gjøre deg og dine lett identifiserbare.

PS: For noen dager siden posta du et dikt med tematikken 'innafor - utafor', (finner det ikke nå), vil benytte anledningen til å si at det var virkelig flott :-)

Takk,det havnet også hos Indre Akershus Blad i 2008/9

Skrevet

Takk,det havnet også hos Indre Akershus Blad i 2008/9

''Takk,det havnet også hos Indre Akershus Blad i 2008/9''

Så bra, det er et dikt som bør deles!

Når jeg først "har deg her": Tror du har gode litterære egneskaper. Med forbehold om at jeg den siste tida har "sjokka innom DOL og lest i forbifarten", husker jeg en form for kontaktannonse (?) du skreiv på engelsk. Til tross for noen skriveleifer var den veldig fin. Samt metaforene i et annet svar (frø - vanning - tulipan / rose- kaktus) ; strålende :-)

Fortsett slik, prøv å heve deg over tapt fortid og fokuser på det du kan bidra med videre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...