Gå til innhold

NHD, Lamictal og feber

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg er under oppstart og kun på 25 mg. Holdt på i to uker snart og skal da øke til 50 mg.

Jeg får forhøyet kroppstemp (38) og en følelse av å ha influensa et par timer etter inntak.

Er dette noe jeg burde snakke med legen om?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette burdte du snakke med fastlegen om ja... Lamictal og feber er ikke bra.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Dette burdte du snakke med fastlegen om ja... Lamictal og feber er ikke bra.

Jeg husker at jeg har lest noe om dette, ja.

Men jeg lurer på om det er noe jeg kan se an noen dager eller om jeg burde oppsøke lege ganske snart. Har ikke lyst til å slutte med Lamictal

Skrevet

Det er vel bare å ta en telefon til legesenteret...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Det er vel bare å ta en telefon til legesenteret...

Det er det selvsagt, men jeg føler at NHD har mer kompetanse på dette feltet, derfor spør jeg ham. Han er psykiater, det er ikke min fastlege, vet du.

Hvis jeg ringer er jeg redd jeg får beskjed om å seponere, fordi legen blir litt usikker og velger enkleste løsning.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvis det begrenser seg til feber, kan du fortsette.

Hvis det i tillegg er ødem (oppsvulming/hevelse) i ansiktet og forstørrede lymfeknuter, bør du slutte med medisinen inntil du har truffet fastlegen.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Hvis det begrenser seg til feber, kan du fortsette.

Hvis det i tillegg er ødem (oppsvulming/hevelse) i ansiktet og forstørrede lymfeknuter, bør du slutte med medisinen inntil du har truffet fastlegen.

Tuuuuusen takk for svar! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...