Gjest Psyk av alt Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Jeg er under oppstart og kun på 25 mg. Holdt på i to uker snart og skal da øke til 50 mg. Jeg får forhøyet kroppstemp (38) og en følelse av å ha influensa et par timer etter inntak. Er dette noe jeg burde snakke med legen om? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Dette burdte du snakke med fastlegen om ja... Lamictal og feber er ikke bra. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Dette burdte du snakke med fastlegen om ja... Lamictal og feber er ikke bra. Jeg husker at jeg har lest noe om dette, ja. Men jeg lurer på om det er noe jeg kan se an noen dager eller om jeg burde oppsøke lege ganske snart. Har ikke lyst til å slutte med Lamictal 0 Siter
Gjest utg. Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Det er vel bare å ta en telefon til legesenteret... 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Det er vel bare å ta en telefon til legesenteret... Det er det selvsagt, men jeg føler at NHD har mer kompetanse på dette feltet, derfor spør jeg ham. Han er psykiater, det er ikke min fastlege, vet du. Hvis jeg ringer er jeg redd jeg får beskjed om å seponere, fordi legen blir litt usikker og velger enkleste løsning. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hvis det begrenser seg til feber, kan du fortsette. Hvis det i tillegg er ødem (oppsvulming/hevelse) i ansiktet og forstørrede lymfeknuter, bør du slutte med medisinen inntil du har truffet fastlegen. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hvis det begrenser seg til feber, kan du fortsette. Hvis det i tillegg er ødem (oppsvulming/hevelse) i ansiktet og forstørrede lymfeknuter, bør du slutte med medisinen inntil du har truffet fastlegen. Tuuuuusen takk for svar! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.