Gå til innhold

Hvorfor leveres wellbutrin i så store bokser

Anbefalte innlegg

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Jeg tror han hengte seg opp i at jeg skjemmes litt med å ha en stor bærepose med meg fra apoteket. Og det er nok ikke alltid så lite de må ha med seg en med leddgikt og en på 85 år. En på 85 år har folk forståelse for at trenger mye medisiner, og også en med leddgikt, men når en synlig frisk oppegående person kommer ut med en stor bærepose er det alltid noen som vil spekulere i det miljø jeg bor i. Og jeg ønsker ikke at alle skal vite at jeg bruker psykofarma.

Men nok om det. Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Forstår på en del av svarene jeg har fått at jeg ikke burde stilt spørsmålet.

Ikke burde stilt spørsmålet? Jeg tenkte på akkurat det samme som deg da jeg gikk på Wellbutrin.

Ikke tenk på at du ikke burde stilt spørsmålet :-)

Føler du deg støtt av svarene?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

4

• Angustia

4

• Helmi

3

• Gondor

3

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

''Skjemmes litt når jeg kommer ut med en stor pose medisiner når jeg kommer ut fra apoteket.''

Du har ingenting å skjemme deg over. Hvem vet hva som er i posen din?

Gå stolt ut av apoteket med løftet hode, og drit i hva fremmende måtte mene!

Klem til deg, bølger, fra

Skrevet

Jeg tror han hengte seg opp i at jeg skjemmes litt med å ha en stor bærepose med meg fra apoteket. Og det er nok ikke alltid så lite de må ha med seg en med leddgikt og en på 85 år. En på 85 år har folk forståelse for at trenger mye medisiner, og også en med leddgikt, men når en synlig frisk oppegående person kommer ut med en stor bærepose er det alltid noen som vil spekulere i det miljø jeg bor i. Og jeg ønsker ikke at alle skal vite at jeg bruker psykofarma.

Men nok om det. Det var ikke det som var spørsmålet mitt. Forstår på en del av svarene jeg har fått at jeg ikke burde stilt spørsmålet.

Ok. Da har jeg visst misforstått alt. Samma det! Nå er det ferie! Med Wellbutrin og div andre psykofarmaka i bagasjen. Skulle ønske jeg var frisk og kunne slippe dette her. Men det finnes definitivt verre skjebner.

Gjest bølger
Skrevet

Ikke burde stilt spørsmålet? Jeg tenkte på akkurat det samme som deg da jeg gikk på Wellbutrin.

Ikke tenk på at du ikke burde stilt spørsmålet :-)

Føler du deg støtt av svarene?

Når de skriver at jeg kan jo bruke ryggsekk og trillebag så føler jeg meg mobbet. Reagerte også på svaret fra NHD.

Skrevet

Jeg trodde bare han mente at en boks med litt størrelse er lettere å både åpne og riste piller ut av, for en som har litt problemer med å bruke hendene?

Jeg tror absolutt ikke du skal ta det som noen fornærmelse.

Skrevet

Når de skriver at jeg kan jo bruke ryggsekk og trillebag så føler jeg meg mobbet. Reagerte også på svaret fra NHD.

Altså - hvis du ikke vil vise fram apotekposen, er det jo faktisk mulig å legge den over i noe annet. Jeg har nesten alltid med meg en liten "citysekk", enten jeg skal på apoteket eller noe annet sted.

Du skulle sett den posen mannen min fikk, da han hentet det som skulle til for å forberede prøverørsforsøk! Jeg ante ikke at det fantes apotekposer i den størrelsen... Det var jeg som skulle ha / bruke alt sammen, så det var godt han ikke er av den flaue typen.

hidi, the scorpion
Skrevet

''Når de skriver at jeg kan jo bruke ryggsekk og trillebag så føler jeg meg mobbet. Reagerte også på svaret fra NHD.''

Tror ingen ønsker å mobbe deg, bølger, du sliter og ingen av oss har grunn til å få deg i verre form.

Jeg går også på medisiner, og driter en lang marsj i om noen vet. Har fått dem lovlig på resept av lege, så hvorfor skulle jeg bry meg om hva andre/fremmende tror?

Du gir så mye av deg på DOL, og jeg respekterer deg. Her trenges ingen sletting, vennen!

Skrevet

Altså - hvis du ikke vil vise fram apotekposen, er det jo faktisk mulig å legge den over i noe annet. Jeg har nesten alltid med meg en liten "citysekk", enten jeg skal på apoteket eller noe annet sted.

Du skulle sett den posen mannen min fikk, da han hentet det som skulle til for å forberede prøverørsforsøk! Jeg ante ikke at det fantes apotekposer i den størrelsen... Det var jeg som skulle ha / bruke alt sammen, så det var godt han ikke er av den flaue typen.

''Altså - hvis du ikke vil vise fram apotekposen, er det jo faktisk mulig å legge den over i noe annet. Jeg har nesten alltid med meg en liten "citysekk", enten jeg skal på apoteket eller noe annet sted.''

He...he...:-) Jeg minnes da den gangen jeg møtte ei dame, som jeg bare kjenner litt til, på et kjøpesenter over svenskegrensa. Hun hadde vært på polet, men innrømte at hun hadde hatt med seg en pose fra en matbutikk som hun tredde utenpå polposen:-)

Gjest bølger
Skrevet

Når jeg hentet hormonspiralen på apoteket var det så lang pakke at den stakk godt opp over bæreposen. Også skal du sitte med den svære pakken på venteværelse på legekontoret.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ok. Forstår. Ikke bry deg om det, jeg tror folk har prøvd å være morsomme...ikke mobbe deg. Selv om jeg forstår følelsen din!

Skrevet

''Altså - hvis du ikke vil vise fram apotekposen, er det jo faktisk mulig å legge den over i noe annet. Jeg har nesten alltid med meg en liten "citysekk", enten jeg skal på apoteket eller noe annet sted.''

He...he...:-) Jeg minnes da den gangen jeg møtte ei dame, som jeg bare kjenner litt til, på et kjøpesenter over svenskegrensa. Hun hadde vært på polet, men innrømte at hun hadde hatt med seg en pose fra en matbutikk som hun tredde utenpå polposen:-)

Ja, tenk om noen hadde mistenkt henne for å ha vært på polet når hun likevel var i Sverige. Det skulle tatt seg ut ;-)

Den som blir stoppet på grensa og IKKE har med seg litt alkohol, blir antakelig mistenkt for noe langt verre...

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Når jeg hentet hormonspiralen på apoteket var det så lang pakke at den stakk godt opp over bæreposen. Også skal du sitte med den svære pakken på venteværelse på legekontoret.

Hehe, festlig! Not.

Skrevet

Ja, tenk om noen hadde mistenkt henne for å ha vært på polet når hun likevel var i Sverige. Det skulle tatt seg ut ;-)

Den som blir stoppet på grensa og IKKE har med seg litt alkohol, blir antakelig mistenkt for noe langt verre...

Saken er den at hun er der minst en gang i uka, og handler for både seg og mannen:-) De bor like ved grensa, og han nekter og sette sine bein på polet:-)

Men jeg kunne ikke annet enn og flire da jeg så henne med bæreposen fra matbutikken, samtidig som hun fortalte "den grusomme" sannheten:-)

Gjest Kayia
Skrevet

'Skjemmes litt når jeg kommer ut med en stor pose medisiner når jeg kommer ut fra apoteket'' Jeg kommer faktisk alltid ut fra apoteket med store poser, men det er svært skjelden medisiner i dem. Derimot kan det være Vichy solkrem, linseveske, plaster, støttebandasjer etc. Det har aldri slått meg at noen kan tenke at den er smokkfull av noe jeg burde skamme meg over, og det burde ikke du tenke heller. Det du har i posen bidrar til at livet ditt blir bedre, vær heller stolt av det :)

Gjest Kayia
Skrevet

Spør en person med leddgikt eller en gammel dame på 85 år.

Små glass er umulige å håndtere for de som har problemer med finmotorikken og/eller har dårlig kraft i hendene/fingrene.

Hadde du spurt dem hadde nok ikke medisin kommet i plastbokser med skrukort i det heletatt, uavhengig av str.

Skrevet

''Når jeg hentet hormonspiralen på apoteket var det så lang pakke at den stakk godt opp over bæreposen.''

Den gangen jeg skulle sette inn hormonspiral fikk jeg resept fra legen og siden jeg selv ikke hadde tid til å hente den så fikk jeg eksen (daværende kjæreste) til å hente den. Fyren holdt på å besvime da han så den svæææære eska! *hehe*

Gjest bølger
Skrevet

Små glass er umulige å håndtere for de som har problemer med finmotorikken og/eller har dårlig kraft i hendene/fingrene.

Men fluanxol har mindre bokser, og der er det 100 tabletter i.

Gjest bølger
Skrevet

Har du lagt til noe av det du skrev, eller er det jeg som ikke hadde lest skikkelig.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Har du lagt til noe av det du skrev, eller er det jeg som ikke hadde lest skikkelig.

Det siste avsnittet er lagt til etterpå.

Gjest bølger
Skrevet

Det siste avsnittet er lagt til etterpå.

Begynte å lure på meg selv nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...