Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har denne infeksjonen sittet i kroppen hos dere som har vært syke med den i vinter?

Kan mycoplasma føre til bihulebetennelse?

Har vært syk i snart syv uker, og dette tærer på kroppen. Tungt og gå med halvfeber og hangle..

Skrevet

Jeg fikk det midt i januar og trodde det var bihulene, bare at det ikke ville "slå ut" fordi jeg går på smertestillende daglig for noe annet. Så slutta jeg med dem for å finne ut hvorfor jeg hangla og sov og sov hele tida. Måtte sove på sofaen bare for å ha henta posten vettø.

Da var det mycoplasma, fikk medisin ti dager og det ble bedre ganske raskt da. Så jeg hadde det vel gående i en 7-8 uker tenker jeg.

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde det for noen år siden, og første pencillinkuren funka ikke. Jeg fikk en ny kur, og da merka jeg fort bedring.

Noen uker etter sykdommen var jeg full av elveblest, så jeg gikk på zyrtec i seks uker før dette ble borte (elveblesten kom pga at immunforsvaret var så redusert etter mykoplasmaen).

Den tiden jeg var syk hadde jeg baby hjemme, så hver dag sov vi på sofaen. Hun lå på brystet mitt og sov. Når vi våkna hadde hun varma opp brystet mitt såpass at jeg hosta og hosta (løs hoste). Dette varte faktisk i ca et halvt år. Jeg lurer på om jueg hadde blitt frisk så fort dersom jeg ikke hadde hatt denne varme soveklumpen på brystkassa mi? ;)

Ferskenblomst
Skrevet

Ble syk i jula, og var sykemeldt frem til 25 januar. Nå i mars er jeg fremdeles ikke i form, mye slappere og mye mer trøtt enn vanlig, og kjenner meg fremdels uopplagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...