Gå til innhold

SSRI opptrapping

Anbefalte innlegg

Gjest Jente30år
Skrevet

Nå er jeg på dag 10 i opptrappingen av Zoloft (mot panikkangst...går på 100mg). Den første uka har vært temmelig angstfylt, men den 7 og 9 dagen, opplevde jeg at jeg hadde en del mindre angst. Men i dag er jeg mer "nevrotisk" igjen. Er det flere som opplever opptrappingen slik? Det at jeg noen dager har hatt mindre angst, tyder det på at medisinen begynner å virke? Eller er det for tidlig å si ennå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan det er med ditt preparat, men med mitt tok det ca 14 dgr før jeg kjente endring. Det kom ikke pang, men litt etter litt. Jeg bruker Cipramil. Så jeg tror 14 dgr til en mnd er å forvente. Sikkert lurt å gå i samtaleterapi i tillegg. Lykke til:-)

Gjest Jente30år
Skrevet

Nå vet ikke jeg hvordan det er med ditt preparat, men med mitt tok det ca 14 dgr før jeg kjente endring. Det kom ikke pang, men litt etter litt. Jeg bruker Cipramil. Så jeg tror 14 dgr til en mnd er å forvente. Sikkert lurt å gå i samtaleterapi i tillegg. Lykke til:-)

Ja, det er kanskje litt for tidlig å si etter 10 dager. Men det at jeg har hatt dager med mindre angst er kanskje uansett et godt tegn. Håper det iallfall.

Skrevet

Ja, det er kanskje litt for tidlig å si etter 10 dager. Men det at jeg har hatt dager med mindre angst er kanskje uansett et godt tegn. Håper det iallfall.

GABA - medisin er topp behandling mot panikkangst.

Men dessverre - vil ikke leger utskrive slike medisiner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...