Gjest Carolalina Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 mens oppussingen foregikk, var leiligheten fylt av en skarp, ganske ubehagelig lukt fra rørene som sto åpne. tenkte dette var normalt aog at lukten ville forvinne når badet var ferdig. Det er det nå og jeg kjenner fortsatt lukt. Rørleggeren mente det var normalt og at lukten vil forsvinne etterhvert når jeg benynner og bruke badet. jeg er derimot litt engstelig. Noen som har erfaring med dette? Hvor lang tid vil det ta sånn ca før lukten går vekk? Har jo ikke lyst å vise badet fram før lukten er vekke.. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hvis man ikke bruker f.eks dusjen på en god stund slik at det tørker opp i vannlåsene i sluket, kan det lukte. Ved å spyle vann ned i sluket, eller ta en dusj, vil vannlåsen fylles igjen og lukten skal da forsvinne med en gang. Hvis dere har brukt badet nå og det fremdeles lukter kloakk så synes jeg det er rart. Det kan jo lukte litt av fersk fugemasse, silikon og slikt, men det er en helt annen lukt enn kloakk, som du beskrev i et tidligere innlegg. 0 Siter
Gjest Carolalina Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Hvis man ikke bruker f.eks dusjen på en god stund slik at det tørker opp i vannlåsene i sluket, kan det lukte. Ved å spyle vann ned i sluket, eller ta en dusj, vil vannlåsen fylles igjen og lukten skal da forsvinne med en gang. Hvis dere har brukt badet nå og det fremdeles lukter kloakk så synes jeg det er rart. Det kan jo lukte litt av fersk fugemasse, silikon og slikt, men det er en helt annen lukt enn kloakk, som du beskrev i et tidligere innlegg. Takk for svar!! Badet var ferdi i går og jeg har enda ikke brukt dusjen, så satser på lukten forsvinner da! 0 Siter
Gjest oidada Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Den lukten forsvinner raskt når vann/dusj og toalett tas i bruk. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 30. mars 2012 Skrevet 30. mars 2012 Takk for svar!! Badet var ferdi i går og jeg har enda ikke brukt dusjen, så satser på lukten forsvinner da! Aha! Da håper jeg vi har funnet svaret på problemet :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.